ساندویچ پانل طرح آجر چیست؟

353
ساندویچ پانل- طرح آجر

ساندویچ پانل طرح آجر بر خلاف نام آن در ساخت این نوع از پانل اکیدا از آجر استفاده نکرده اند، بلکه از ترفندی دیگر برای ساخت این نوع از ساندویچ پانل ها به کار گرفته شده است. این ترفند استفاده از برچسب های طرح آجر می باشد که به صورت سه بعدی ساخته شده اند و بر روی بدنه سازه آنها را می چسبانند.

به صورت کلی می‌توان گفت همان ساندویچ پانل های عادی موجود در سطح بازار با استفاده از برچسب های سه بعدی می‌تواند به ساندویچ پانل های طرح آجر تبدیل گردد، اما استفاده از این برچسب تنها در ساندویچ پانل های دیواری کاربرد دارد.

کاربرد های ساندویچ پانل طرح آجر

کاربرد این برچسب ها در ساندویچ پانل های سقفی از زیبایی سازه ما کم می کند، از این رو ساندویچ پانل های اجری تنها همان پنل های معمولی و یا دارای عایق های متفاوت می باشند که باعث می شوند هیچ تغییری در خصوصیات پانل ها ایجاد نگردد، تنها طرح آن ها تغییر می‌کند اما ماهیت یکسانی دارند.

ساندویچ پانل های طرح اجری در مکان های مختلف و همچنین در ابعاد مختلف کاربرد دارد. برای مثال از ساندویچ پانل طرح آجر علاوه بر استفاده در پانل ها امکان استفاده در اتاق های حمل بار که از ساندویچ پنل تشکیل گردیده است هم وجود دارد، به همین دلیل کاربرد و استفاده از این محصول تنها به ساخت خانه و… محدود نمی گردد. همچنین استفاده از پانل های طرح آجر در ساخت سوله ها نیز می‌تواند به کار گرفته شود، به صورتی که قبل از ساخت آن به درستی آن را سفارش داد.

مزایای ساندویچ پانل طرح آجر

ساندویچ پانل طرح اجر هیچ نوع برتریتی نسبت به سایر پانل ها ندارد و خصوصیات به کار رفته در آن مشابه پانل های دیگر می‌باشد و هیچ نوع تغییری نکرده، تنها تفاوت این پانل تنها در طرح آن بوده و تنها مزیتی که می‌توانیم به آن اشاره نماییم، زیبایی بخشیدن به سازه ی ما می‌باشد.

ساندویچ پانل طرح-اجر

ساندویچ پانل دیواری طرح دار

این نوع ساندویچ پانل ها در طرح های سنگ، آجر، چوب موجود می باشد. ساندویچ پانل های دیواری طرح دار از جنس گالوانیزه و یا آلورینک بوده که در کارخانه با رعایت استاندارد های جهانی به صورت طرح دار رنگ آمیزی شده و استقامت بالایی دارند. این ورق ها جدایی از طرح خود می توانند در نورد سرد به صورت کرکره ریز و یا درشت تولید شوند. هر کدام از ورق ها به دلخواه مشتری قابل انتخاب می باشد. این نوع ساندوچ پانل ها در دکوراسیون داخلی نیز کاربرد های فراوانی دارند.

ابعاد ساندویچ پانل طرح اجر

ساخت این نوع پانل در ابعاد مختلف مجاز بوده و امکان ساخت آن نیز فراهم است. باتوجه به ابعاد مورد نظر شما این محصول قابل ساخت می باشد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ساندویچ پانل طرح آجر

قیمت ساندویچ پانل طرح آجر

برای فروش ساندویچ پانل طرح آجر، با توجه به نوسانات قیمتی که در حال حاضر در بازار موجود می باشد نمی‌توان قیمت ثابتی در مورد این محصول تعیین کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می‌توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان با تجربه ما در این زمینه مشاوره دریافت نمایید.

نتیجه گیری

استفاده از این نوع ساندویچ پانل سبب می‌شود تا شما بتوانید طرح مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید و سازه شما با دیگر سازه ها متفاوت باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید