ساندویچ پانل دیواری سوله، کارگاهی، اداری و مسکونی

274
ساندویچ-پانل-دیوار-سوله-1

ساندویچ پانل دیواری جهت استفاده در دیواره های سوله، کارگاهی، اداری و مسکونی با ضخامت ۴ الی ۶  cm استفاده می شود.
این نوع ساندویچ پانل بیشتر مناسب برای دیوارها و پارتیشن های داخلی در پروژه های مختلف با ضخامت ۴ الی ۶ سانتیمتر می باشد که دارای دو رو ورق آلوزینگ، دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینگ از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل میباشد و با ایجاد شیار روی آنها استحکام فشاری را میتوان تا حد مطلوبی بالا برد.

طرح ساندویچ پانل های دیواری به گونه ایست که در عرض از یک طرف دارای دارای تورفتگی و طرف دیگر دارای برآمدگی بوده (نری و مادگی) که وقتی دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند باعث قفل شدگی و نیز هم پوشانی لبه های یکدیگر میشود و جهت اتصال به سازه در موقعیت مختلف پیچ میشود .

یکی از انواع محصولات دیواری، ساندویچ پانل دیواری سوله ، کارگاهی ، اداری و مسکونی است. ساندویچ پانل دیواری به روش های ، دو رو ورق پیشرنگ شده از جنس آلوزینگ ، دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه و یا یک رو ورق آلوزینگ از بیرون و یک رو ورق گالوانیزه از داخل با عایق پلی اورتان دانسیته ۴۰ کیلوگرم در متر مکعب میباشد و شیارایجاد شده موجب استحکام مطلوب فشاری شده است.

ساندویچ پانل دیواری به گونه ای طراحی و تولید میشود که در قسمت عرض از یک سمت دارای تو رفتگی و از سمت مقابل دارای برآمدگی ( نری و مادگی ) که هنگام نصب دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند این عمل باعث اورلپ شدن و هم پوشانی جهت اجرای نصب در سازه میگردد.طرح محصولات دیواری به گونه ایست که در عرض از یک طرف دارای دارای تورفتگی و طرف دیگر دارای برآمدگی بوده (نری و مادگی) که وقتی دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند باعث قفل شدگی و نیز هم پوشانی لبه های یکدیگر میشود و جهت اتصال به سازه در موقعیت مختلف پیچ میشود.

مدل ها: صاف (DNS) – شیار دار (DND)– پیچ مخفی (RPO)
ضخامت: ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲٫۵ و ۱۵ سانتیمتر
عرض: ثابت ۱۶/۱ متر (۲ سانتیمتر اورلپ) مفید ۱۴/۱ متر
طول: ۱ الی ۱۳ متر بدلخواه مشتری

ساندویچ-پانل-سقفی-1 حتما بخوانید : ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دارای مشخصه های فراوانی در مباحث انتقال حرارت می باشد:

این مشخصه ها عبارتند از:
بی اثر در برابر جریان الکتریسیته و واکنش در برابر مواد شیمیایی
کاربرد مقاومتی در برابر حرارت
مقاومت در برابر نفوذ آب
غیر قابل اشتغال

عملکرد سازه ای ساندویچ پانل دیواری:

ساندویچ پانل های دیواری معمولا تنها در معرض فشار باد و بار مکش باد هستند . با این حال امکان اعمال بار ضرب های نیز باید در نظر گرفته شود در هر پروژه ، مهندس سازه مسوول تعریف و مشخص کردن بارهای باد و فواصل تکیه گاهی پوشش میباشد . مهندس سازه باید با میزان ضریب شکل و دیگر پارامترها آشنا بوده ، آیین نامه ششم و دیگر اطلاعات تایید شده ، ( building exposure ) در معرض بودن ساختمان را جهت فشارهای موضعی و عمومی باد بکار برد.

ورق رویی شادولاین طرح ذوزنقه

ضخامت : ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۸٫۵ و ۱۰ سانتیمتر
عرض : ثابت ۰۸/۱ متر (۷ سانتیمتر اورلپ) مفید ۰۱/۱ متر
طول با طرح ذوزنقه : ۱ الی ۱۳ متر بدلخواه مشتری
طول ورق طرح سفال : ۲۲/۱ الی ۰۱۵/۷ متر (مضربی از ۵/۳۰ سانتیمتر)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید