ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای

307
ساندویچ-پانل-دیواری-سردخانه-ای

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای از ضخامت ۸ الی ۱۵ cm تولید میشود که بدلیل نوع اورلپ آن کمترین انتقال حرارت را دارد و بهترین گزینه در تولید سردخانه میباشد.
این نوع ساندویچ پانل با توجه به میزان مبادله حرارتی محاسبه شده از ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر تولید میشودکه با دارا بودن لبه های نری و مادگی در مقطع عرضی و هم پوشانی پانل ها با هم دارای کمترین انتقال حرارت را داشته و بهترین گزینه در تولید سرد خانه ها می باشد.

ساندویچ-پانل-پیچ-مخفی-1-1 حتما بخوانید : ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای تولید این شرکت با در نظر گرفتن میزان تبادل حراتی و محاسبات دقیق توسط کارشناسان خبره با ضخامت ۸-۱۰-۵/۱۲-۱۵ سانتیمتر مدل ورق شیار دار از نوع دو رو آلوزینگ (آلومینیوم و روی) وارداتی و دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه بضخامت ۵/۰ بعرض ثابت ۱۱۶ سانتیمتر ( مفید ۱۱۴ سانتیمتر ) در طول ۱ الی ۱۳ متر تولید میگردد، ساندویچ پانل بدلیل نوع اورلپ ( نری و مادگی) در آن کمترین تبادل حرارت را دارد و بهترین گزینه در ساخت سردخانه های گوناگون در تمام نقاط جغرافیایی ایران است.

ویژگی های ساندویچ پانل سردخانه ای

حمل و نصب سریع و آسان /مناسب جهت انبار مواد غذایی و بهداشتی / قابل شستشوی آسان و سریع / عایق در برابر سرما و گرما / مقاوم در برابر شرایط محیطی و در برابر خوردگی ها

۱) ساندویچ پانل سردخانه ای به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان بسیار سبک و در مقایسه با دیوار آجری ۴۰ برابر سبک و در عین حال به دلیل ساختار مولکولی پلی اورتان در برابر بارهای فشاری و ضربه ای بسیار مقاوم میباشد.
۲) ساندویچ پانل به دلیل استفاده از ورق آلوزینگ پیش رنگ شده با ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای از رو و ۷ میکرون از داخل در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت ، خوردگی و … بسیار مقاوم است.

۳) غیر قابل اشتغال بودن نیز دغدغه اغلب خریداران محترم ساندویچ پانل میباشد .که شرکت اقدام به تولید ساندویچ پانل با فوم غیر قابل اشتغال PIR نموده است.
۴) یکی دیگر از مسایل مهم و مور نیاز در برخی پروژه ها مانند لوله گزاری جهت سیم برق، پروفیل جهت استحکام و مقاومت ساندویچ پانل است که شرکت با داشتن امکانات و دستگاههای روز اروپا قابلیت تولید این محصول را دارد.
۵) از دیگر مزیت های ساندویچ پانل دیواری سرعت عمل مناسب بسیار بالا جهت نصب می باشد طوری که یک اکیپ ۴ نفره توانایی نصب ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع در یک روز را دارند.

اجرای-ساندویچ-پانل حتما بخوانید : اجرای ساندویچ پانل

ورق رویی شادولاین طرح ذوزنقه

ضخامت : ۴، ۵، ۶، ۸، ۸٫۵ و ۱۰ سانتیمتر
عرض : ثابت ۰۸/۱ متر (۷ سانتیمتر اورلپ) مفید ۰۱/۱ متر
طول با طرح ذوزنقه : ۱ الی ۱۳ متر بدلخواه مشتری
طول ورق طرح سفال : ۲۲/۱ الی ۰۱۵/۷ متر (مضربی از ۵/۳۰ سانتیمتر)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید