ساندویچ پانل دورو نایلون

115
ساندویچ-پانل-دورونایلون-1-1

ساندویچ پانل دورو نایلون

ساندویچ پانل دو رو نایلون جهت عایق کردن در کف سردخانه های ثابت استفاده می شود و روی آن بعد از نصب با بتون پوشش داده می شود و انتقال حرارت از کف سردخانه را نیز به حداقل می رساند.
ساندویچ پانل دورو نایلون جهت عایق کردن کف سردخانه های ثابت مورد استفاده قرار گرفته و بجای دو رو ورق فلزی از دو رو نایلون استفاده شده و نسبت به دیگر پانل ها وزن آن سبکتر بوده، بعد از نصب روی آن با بتن پوشانده شده و باعث کاهش انتقال حرارت از کف سردخانه میگردد.

در ضمن از ساندویچ پانل دو رو نایلون در سقف و دیوار و سقف کاذب ساختمان ها جهت ایجاد عایق حرارتی و صوتی میتوان استفاده کرد.

ساندویچ-پنل-مناسب حتما بخوانید : ساندویچ پنل مناسب

ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون جهت استفاده در کف سردخانه ها تولید میشود بنحوی که بجای پوشش دو رو ورق فلزی از نایلون استفاده شده و پس از نصب در کف سردخانه با بتون روی آن پوشش میشود. این عمل باعث در ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون، باعث کاهش انتقال دما از کف سالن سردخانه شده و مزیت آن نسبت به سایر ساندویچ پانلها قیمت بسیار مناسب و وزن سبک آن میباشد. ساندویچ پانل دو رو نایلون علاوه بر کف سردخانه ها میتوان در سقفهای کاذب و دیوار ساختمان ها جهت ایجاد یک عایق صوتی و حرارتی مناسب استفاده کرد.

مدل ها : دو رو نایلون صاف
ضخامت : ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲٫۵ و ۱۵ سانتیمتر
عرض : ثابت ۱۶/۱ متر (۲ سانتیمتر اورلپ) مفید ۱۴/۱ متر
طول : ۱ الی ۱۲ متر بدلخواه مشتری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید