افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی ناظران گاز با اپلیکیشن جدید

179

افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی ناظران گاز با اپلیکیشن جدید

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در گفتگو با روابط عمومی سازمان و با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن جدید امور مشترکین برای مجریان و ناظران گاز گفت: این برنامه که برای گوشی های اندروید تهیه شده است، توسط مجریان و ناظران قابل استفاده خواهد بود.
«علی اصغر زحمتکش» درخصوص نحوه کارکرد این برنامه گفت: مجریان برای ثبت پرونده و مکان یابی دقیق از این اپلیکیشن استفاده می کنند. به این منظور پس از حضور در محل پروژه و تایید مکان به وسیله gps، برنامه ،کد پیش ثبت نام را به مجری می دهد و بر اساس آن کد بقیه مراحل در نرم افزار کنترل ونظارت گاز انجام خواهد شد.
عضو تأسیسات مکانیکی هیئت مدیره سازمان درباره نحوه استفاده ناظران گاز از این نرم افزار موبایلی عنوان کرد: پس از انجام مراحل کار توسط مجری، ناظر با استفاده از مسیر مشخص شده بر روی نقشه در پروژه حضور پیدا می کند و نتیجه بازدید را در محدوده پروژه به صورت آنلاین ثبت می کند.
وی هدف از تهیه این برنامه را افزایش سرعت وکیفیت خدمات رسانی ناظران گاز دانست وابراز امیدواری کرد با بهره گیری از فناوریهای روز بتوانیم گام های مؤثری جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مراجعین برداریم.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید