انتخاب مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی شهرستانها در سازمان نظام مهندسی استان یزد

74

انتخاب مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی شهرستانها در سازمان نظام مهندسی استان یزد

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره یکپارچه سازی خدمات مهندسی در سازمان گفت: با توجه به اینکه در یک سال اخیر، هماهنگی های خوبی بین حوزه های ستادی و شهرستان ها به خصوص در حوزه های مالی و منابع انسانی ایجاد شده، دوره جدید را دوره وحدت رویه اعلام می کنم و در همین راستا خانم مهندس “مشکوه” را به عنوان مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی انتخاب کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، مهدی سالاری در جلسه ماهیانه هماهنگی با مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان ها عنوان کرد: همزمان با شروع دومین سال فعالیت در هیأت مدیره هشتم به عنوان رئیس سازمان، بخش های مختلف سازمان بازنگری شد تا متناسب با نیازهای لازم، تغییراتی در آنها ایجاد شود که قطعاً تجربیات سال اول در این مسیر راهگشا خواهد بود.
سالاری ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران دفاتر شهرستان ها، آن را فرصت خوبی برای بیان پیشنهادهای آنها درخصوص مسائل مشترک با سازمان دانست.
وی از تصمیم هیأت رئیسه در خصوص دعوت از مدیران دفاتر شهرستان ها در جلسات هیأت رئیسه و هیأت مدیره به صورت دوره ای خبر داد و افزود: این دعوت به این منظور است تا بتوانند مسائل خود را به صورت خاص تر مطرح و پیگیری نمایند.
سالاری در ادامه سخنان خود در خصوص برنامه های سازمان با اشاره به لغو مفاد تبصره ۲ ماده ۲۴ توسط وزیر راه و شهرسازی گفت: این موضوع موجب به رسمیت شناختن دفاتر سازمان می شود.
سالاری با بیان اینکه در حال حذف سیستم دو نقشه ای هستیم عنوان کرد: در همین راستا دبیرخانه تک نقشه ای را در شهرداریها ایجاد کرده ایم.
وی همچنین از ایجاد میز خدمت در شهرداری های مناطق مختلف یزد خبر داد و اظهار داشت: این میزها برای مشاوره و راهنمایی مردم و آشنایی آنها با خدمات نظام مهندسی ایجاد شده است.
سالاری با اشاره به برگزاری مناقصه بیمه های سازمان گفت: بر این اساس کلیه بیمه های مربوط به مهندسین تجمیع شد و توسط بیمه کوثر ارائه خواهد شد.
رئیس سازمان در رابطه با تنظیم بودجه سال ۹۹ تصریح کرد: در این خصوص نظرات بخش های مختلف گرفته خواهد شد و در همین راستا شیوه نامه ای تنظیم و به تأیید هیأت مدیره خواهد رسید.
گفتنی است در ادامه جلسه ، مدیران دفاتر نمایندگی شهرستانها به طرح مسائل حوزه خود پرداخته و پیشنهادهای خود را در زمینه های مختلف مرتبط با سازمان بیان نمودند.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید