نقش دفاتر در آگاهی بخشی شهروندان و استفاده از خدمات مهندسین

143

نقش دفاتر در آگاهی بخشی شهروندان و استفاده از خدمات مهندسین

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مدیر دفتر نمایندگی میبد اظهار کرد:دفاتر طراحی به دلیل ارتباط نزدیک با مالک نسبت به تشریح ضرورت استفاده از خدمات مهندسین در رشته های مختلف و مزایای این امر برای مالکین اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان-دفتر نمایندگی  میبد، محمدحسین صباغی در بازدید ازیکی از دفاترطراحی در میبد با اشاره به اینکه طراحی صحیح  موجب ارتقاء این سرمایه گذاری بلند مدت در حوزه ساخت و ساز است گفت: مالکین در صورت آگاهی و اطلاع از این موضوع، قطعاً هزینه های خود را در حوزه ساخت و ساز مدیریت خواهند نمود و با استفاده از خدمات مهندسین در رشته های هفتگانه ورعایت اصول ایمنی ، ساختمان با کیفیت و مناسب تری خواهند داشت.
صباغی تأکید کرد: دفاتر طراحی با فرهنگ سازی، موارد و مشکلات ساخت و ساز در حوزه طراحی را ارزیابی نموده و با راهنمایی وآگاهی بخشی به شهروندان به نحوی با مردم ارتباط برقرار نمایند که مورد اعتماد مردم باشند.
وی افزود : دفاتر طراحی به نوعی ویترین سازمان هستند که با کیفیت کار خوب می توانند رضایت شهروندان از مجموعه خدمات مهندسی و فعالیتهای نظام مهندسی را رقم بزنند چرا که مردم به دنبال خدمات مناسب هستند.
 در ادامه ، کریمان مسئول این دفتر ،عدم صدور و ثبت تغییرات پروانه دفاتر طراحی را از مشکلات اصلی دفاتر طراحی عنوان نمود وخواستار راهکاری برای ارجاع کار متناسب با تقاضای دفاتر و تأثیر کمتر شرایط سهمیه بندی شد.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید