دفترنمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد راه اندازی می شود

61

دفترنمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد راه اندازی می شود

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در چهل و یکمین جلسه خود، درباره راه اندازی دفتر نمایندگان سازمان در شهرستان بهاباد به تفاهم رسیدند و «جعفر فلاح» به عنوان سرپرست دفتر انتخاب شد تا نسبت به راه اندازی و توسعه دفتر اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هدف از راه اندازی این دفترنمایندگی را توسعه خدمات مهندسی در این شهرستان با توجه به زلزله خیز بودن و همچنین افزایش ساخت و سازهای شهری عنوان کرد.

«مهدی سالاری» عنوان کرد: با راه اندازی این دفتر همه شهرستان های استان از خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان بهره می برندو فرصت مناسبی برای استفاده از تخصص مهندسان استان فراهم خواهد شد.

در ادامه این جلسه موضوع مشارکت و ادغام نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی و نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی مطرح شد و در نهایت به شرط تأمین هزینه نیروی انسانی از سوی سازمان و مساعدت اداره کل راه وشهرسازی استان در برخی زمینه های موردنظر سازمان به ویژه تامین زمین های مربوط به دفاتر اداری سازمان به تصویب رسید.

یکی دیگر از مباحث مورد بررسی در این جلسه هیئت مدیره، بررسی جدول سقف معاملات موضوع ماده ۱۲ آئین نامه مالی و معاملاتی سازمان در سال ۱۳۹۸ بود که پس از بررسی به تصویب رسید.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این جلسه همچنین گزارش جلسه کمیسیون رؤسای سازمان های نظام مهندسی کشور را ارائه کرد.

همچنین محسن صحراکاری خزانه دار سازمان ،گزارشی از سفر خود و جمعی از مدیران سازمان به استان هرمزگان ارائه و به انتقال تجربیات این سفر در هیئت مدیره پرداخت.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید