تمدید مهلت پرداخت عوارض کسب و پیشه

32

به نقل از اخبار شهرداری ها /

با توجه به شیوع ویروس کرونا و حمایت از اقشار جامعه صورت گرفت:

مهلت پرداخت عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند مسکونی و غیر مسکونی شهر تهران دو ماه دیگر تمدید شد.

به گزارش اخبار ساختمان، بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد و به نقل از وحید عرب مدیر کل تشخیص و وصول درآمد با موافقت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و در راستای حمایت از کسبه و تجار و شهروندان تهرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مهلت پرداخت عوارض مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند تا تاریخ ۳۱/۲/۱۳۹۹ تمدید شد.

بر این اساس شهروندان محترم تهرانی که تا کنون عوارض کسب و پیشه و یا بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خود را پرداخت نکرده اند تا دو ماه دیگر فرصت پرداخت آن را دارند.

وحید عرب گفت: مهلت پرداخت عوارض نوسازی از قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و طبق ماده ۱۰ قانون نوسازی و عوارض شهری، عوارض سالیانه بایستی حداکثر تا پایان همان سال به شهرداری پرداخت گردد، لذا مهلت پرداخت عوارض نوسازی املاک قابلیت تمدید توسط شورای اسلامی شهر نداشته و تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری می باشد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد یادآورشد، به منظور رعایت مسائل بهداشتی توصیه می گردد شهروندان محترم به صورت غیر حضوری واز یکی از روشهای پرداخت عوارض و بهای خدمات استفاده کنند و این روشها شامل درگاه اینترنتی شهرداری تهران به آدرس www.tehran . ir ویا tax.tehran.ir ، سامانه تلفنی۱۳۷ و کد دستوری #۱۳۷* می باشد.

وی در پایان ضمن آرزوی تندرستی برای شهروندان گفت، لازم است شهروندان کد شناسایی مندرج در قبوض عوارض را به سامانه ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰پیامک کنند تا ضمن ارتباط هوشمند با شهرداری تهران از میزان بدهی و وضعیت ملک خود نیز مطلع گردند.

منبع : اخبار شهرداری های کشور

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید