تأکید نظام مهندسی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی ابرکوه

176

تأکید نظام مهندسی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی ابرکوه

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مدیر دفترنمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان ابرکوه در جلسه شورای مسکن شهرستان، بر ضرورت اصلاح طرح جامع و تفصیلی این شهر تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان – دفترنمایندگی ابرکوه ،رضا شریف در این جلسه ضمن بیان مشکلات مربوط به حوزه خود، پیشنهادهائی مبنی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی جهت افزایش سطح اشغال به بیش از ۶۰ درصد و برگزاری کلاس های آموزشی ارائه نمود.
در این جلسه که با حضور فرماندار ، شهردار و مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان ابرکوه و سایر اعضای شورا برگزار شد ، پیشنهادهای نظام مهندسی به شرح زیر مورد تصویب قرار گرفت:
– درخصوص اصلاح طرح جامع و تفضیلی جهت افزایش سطح اشغال بیش از ۶۰ درصد، با عنایت به این که رعایت سطح اشغال ۶۰ درصد در بعضی موارد موجب بروز تخلفات در ساخت و ساز گردیده مقرر گردید جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون ماده ۵ و رئیس سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردد تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
– درمورد درخواست نظام مهندسی بابت اجرای کلاس آموزشی مقرر گردید سازمان نظام مهندسی هماهنگی های لازم را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آموزش فنی و حرفه ای جهت برگزاری کلاس های آموزشی و صدور گواهی انجام دهد که پس از آن افراد دارای کارت مهارت و مجوز در اولویت کاری قرار می گیرند.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید