برگزاری هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن مازندران

20

به نقل از وزارت راه و شهرسازی /

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ،  حسین زادگان استاندار مازندران در این نشست اظهار امیدواری نمود با پیگیری و تلاش همه دستگاههای خدمات رسان و اداره کل راه و شهرسازی شاهد به سرانجام رسیدن پروژه های مذکور باشیم.

حسین زادگان اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه های زیر بنایی استان خدمات شهری و زیر بنایی پروژه های مذکور نیز هر چه زودتر اجرایی شود

  استاندار مازندران در ادامه تصریح کرد: مسکن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده ای محسوب شده ، از این رو بر طرف کردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها می تواند عاملی مهمی در جهت تعامل ، همدلی و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست در خصوص همکاری و تعامل دستگاه های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه ها مرتفع شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در شورای تامین مسکن استان و کمیته های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می شود تصریح نمود : انشااله با تعامل و همدلی تمامی دستگاههای مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم .

همچنین دراین نشست باعنایت به تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی درخصوص اتمام عملیات ساخت پروژههای مسکن مهر و حل مشکلات آن تا پایان سال جاری، مقرر گردید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی مکاتبهای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، درخصوص تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز مطابق مصوبات هیات وزیران (آئین نامه اجرایی بند ب تبصره ٨ ماده واحده قانون بودجه سال ٩٨) برای پروژههای مذکور اقدام عاجل بعمل آورد. در راستای تحقق اعتبارات سهم وزارت راه و شهرسازی و بخشنامه سازمان ملی زمین و مسکن مبنی بر تصویب طرح و اعتبار مورد نیاز خدمات مرتبط

زیر بنایی و روبنایی پروژه های مسکن مهر باقیمانده در شورای فنی استان، مقرر گردید دستگاههای خدمات رسان نسبت به ارائه مستندات لازم به کمیته فنی استان اقدام نمایند.

در پایان جلسه با توجه به عدم رعایت نرخ سود دوران مشارکت از سوی بانک تجارت استان برای پروژه های مسکن مهر سارویه ساری،(با وجود مکاتبات و دستور صریح هیات مدیره بانک مذکور) مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تنظیم نامه با امضاء استاندار به عنوان مدیر عامل بانک تجارت کشور جهت کاهش نرخ سود دوران مشارکت به ٧ %برابر ضوابط مسکن مهر و پیگیری موضوع تا حصول نتیجه اقدام نماید .

منبع : معاومت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید