بازدید دو روزه اعضای دفتر نمایندگی میبد از پروژه های عمرانی اصفهان

49

بازدید دو روزه اعضای دفتر نمایندگی میبد از پروژه های عمرانی اصفهان

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعضای دفتر نمایندگی  میبد  ازسه پروژه بزرگ عمرانی اصفهان شامل ساختمان اجلاس سران (مرکز همایش های آیت الله خامنه ای)،محل احداث ساختمان جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان ، تصفیه خانه آب انتقالی و بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان بازدید کردند.
 به گزارش روابط عمومی سازمان -دفترنمایندگی میبد، مهندسین ، ابتدا از پروژه ساختمان اجلاس سران (مرکز همایش های آیت الله خامنه ای) بازدید کردند ومدیرپروژه توضیحاتی درخصوص آن ارائه نمود.
این ساختمان از سالن اصلی، سالن های جنبی، سینما، ویلاها، هتل و مرکز تجاری با زیربنای بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع در زمینی به وسعت ۷۲ هکتار در حال اجرا می باشدکه برای طراحی خاص این پروژه از طراحان مشهور خارجی استفاده شده و طرح نیم کره در نمای بیرونی این پروژه برگرفته از جمله معروف اصفهان نصف جهان می باشد. 
طراحی داخلی ساختمان نیز بر اساس معماری سنتی اصفهان انجام و نقوش اسلیمی آن مورد تأیید استاد فرشچیان قرار گرفته است. 
 اعضای دفترنمایندگی میبد در ادامه این سفر علمی ، از محل احداث ساختمان نمایشگاههای بین المللی اصفهان بازدید نموده و از نزدیک با سازه های به کاررفته در این ساختمان آشنا شدند.
این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و زیربنای حدود ۱۹ هزار مترمربع ساختمان و ۶۵ هزار مترمربع فضای روباز نمایشگاهی در شرق اصفهان در حال احداث می باشد.
برنامه بعدی ، حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان و بازدید از غرفه های صنعت ساختمان، مصالح، صنایع هوشمند ، معماری نوین و پاک و سایر مصالح متنوع و مدرن بود.
در روز دوم، از آبگیر و تصفیه خانه آب انتقالی به استان یزد و مراحل تصفیه آب شامل هوا دهی، سختی گیری، فیلتراسیون، گندزدایی و ذخیره سازی بازدید به عمل آمد.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید