بازدید اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از نمایشگاه بین المللی ایندکس دبی

71

بازدید اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از نمایشگاه بین المللی ایندکس دبی

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

۶۴ نفر از مهندسین عضو سازمان از نمایشگاه طراحی داخلی دبی(Index Dubai)  و ساختمان های داماک از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۸ بازدید کردند.

در روز اول سفر و با هماهنگی قبلی با مسئول برگزاری نمایشگاه، تمامی شرکت کنندگان در این تور در محل نمایشگاه حضور یافتند. خانم کلارامونت با سمت مدیر برگزاری نمایشگاه پس از استقبال از شرکت کنندگان، به توضیح کامل نقشه نمایشگاه، برنامه همایش های در حال برگزاری و مزیت های نمایشگاه پرداختند. بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۱ الی ۱۶:۳۰ به طول انجامید.

در روز دوم سفر طبق هماهنگی قبلی، بیش از ۲۰ نفر از اعضای سازمان از دفتر،کارگاه ساختمانی و ساختمان های آماده فروش گروه ساختمانی داماک با هدف بررسی معماری، تاسیسات مکانیکی و برقی و طراحی داخلی به مدت ۳٫۵ ساعت بازدید کردند. لازم به ذکر است گروه ساختمانی داماک بهترین برند های جهان را از لحاظ طراحی در ساختمان های خود جای می دهد و آنها را برای بازدید کنندگان و مخاطبین محلی خود به نمایش می گذارد. 

گشت شهری و بازدید از ساختمان های خاص دبی، بازدید از فراری پارک ، برج خلیفه و دبی مال از برنامه های جنبی این تور چهار روزه بود.

لازم به ذکر است نمایشگاه ایندکس دبی از معتبرترین نمایشگاه های حوزه دکوراسیون داخلی در منطقه است که در آن محصولات طراحی و دکوراسیون داخلی عرضه می گردد. در سال ۲۰۱۹ نیز، این نمایشگاه از تاریخ های ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر (۲۶ الی ۲۸ شهریور ۹۸) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار گردید.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید