انتخاب بازرسین پیشنهادی هیئت مدیره به مجمع عمومی

40

انتخاب بازرسین پیشنهادی هیئت مدیره به مجمع عمومی

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در پنجاه و هشتمین جلسه هیئت مدیره سازمان که به صورت فوق العاده برگزار شد ، بازرسین پیشنهادی به مجمع عمومی انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ، در ابتدای این جلسه رئیس سازمان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه شهدای جامعه مهندسی را گرامی داشت.

مهدی سالاری با ذکر این مطلب که برای این انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت شده ، توجه به ارزش‌های والای جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.

وی در ادامه به برنامه‌های آتی سازمان از جمله مجمع عمومی ، مراسم نکوداشت روز مهندسی ، سمینار اخلاق مهندسی و کارگاه شبکه سازی در صنعت ساختمان اشاره کرد.

در ادامه جلسه و با رأی گیری ، اعضای هیئت مدیره با جایگزینی بابک عالمی در کمیسیون تخصصی معماری سازمان موافقت نمودند.

همچنین در این جلسه در مورد نحوه پرداخت حق النظاره و هزینه شناسنامه فنی و ملکی بابت اضافه بنا و تمدید قرارداد نظارت توسط مالکین تصمیم‌گیری شد.

در انتهای جلسه و پس از رأی گیری از میان داوطلبان ، آقایان مرتضی احمدیه ، محمد مهدی اسدی ، محمد حسن ظهوری ، مهدی ساکت ، مهدی حیدریه ، حمیدرضا سالاری ، غضنفر زارع و منصوردادور به عنوان نفرات پیشنهادی هیئت مدیره جهت انتخاب بازرسین به مجمع عمومی معرفی شدند.

لازم به ذکر است بر اساس قانون برای انتخاب بازرس ، هیئت مدیره به تعداد دو برابر بازرسین اصلی و علی البدل را به مجمع عمومی معرفی می‌نماید. در حال حاضر تعداد بازرسین اصلی سازمان سه نفر می‌باشد.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید