هشتمین نمایشگاه بین المللی مصالح و تکنولوژی سبک سازی

52

هشتمین نمایشگاه بین المللی مصالح و تکنولوژی سبک سازی

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دعوت از مهندسان برای بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی مصالح و تکنولوژی سبک سازی، مقاوم سازی و انبوه سازی ساختمان و ماشین آلات وابسته به همراه بازدید از پروژه بزرگ سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در اصفهان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در راستای اهداف عالیه نظام در توسعه فراگیر صنعت ساختمان و  الگوگیری از مدل های موفق کشور، تعامل با مجرب ترین مدیران و مهندسان و آشنایی با آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی اقدام به برگزاری تور بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی مصالح و تکنولوژی سبک سازی ویژه اعضای خود نموده است. لذا اعضای سازمان که تمایل به شرکت در این برنامه را دارند، حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ با مراجعه به سایت سازمان در این تور ثبت نام نمایند  . با توجه به محدود بودن زمان و ظرفیت(۵۰ نفر)، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام نمایند.

با عنایت به مصوبه هیئت رئیسه سازمان مقرر گردید مهندسین عضو سازمان که متقاضی شرکت در تور  می باشند درصورت ثبت نام از ۵۰% یارانه سازمان برخوردارگردند.

هزینه شرکت در تورعلمی: ۱۴۵ هزار تومان با احتساب یارانه سازمان ۷۳ هزار تومان

خدمات تورعلمی: ترانسفر اتوبوسVIP، بیمه ، صبحانه،ناهار ،راهنمای تور، بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان و سایر برنامه های جنبی.

زمان بازدید: رفت پنجشنبه ۳۰/۰۸/۱۳۹۸ ساعت۵ صبح                             برگشت  پنجشنبه ۳۰/۰۸/۱۳۹۸ ساعت ۲۱

تکمیل فرم ثبت نام

 

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید