راه اندازی ستاد خبری حراست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

434

به نقل از وزارت راه و شهرسازی /

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، محسن معینی فیض آبادی با اعلام این خبر گفت: ارتباط مردم با حکومت ها و مسوولین آنها ریشه در تاریخ بشریت داشته و همیشه این ارتباط سبب تقویت بهره وری در ارائه خدمات گردیده است.

وی افزود: در همین راستا مدیریت حراست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای دستیابی به اهداف مقام عالی وزارت و نیز تحقق اهداف و برنامه های ابلاغی مرکز حراست وزارت متبوع، موفق به راه اندازی ستاد خبری گردیده است و مردم می توانند با ورود به پرتال اداره کل به نشانی razavi.mrud.ir با اداره حراست در ارتباط باشند.

معینی تصریح کرد: علاوه بر شماره تلفن ۳۷۶۱۴۱۰۴-۰۵۱ و تلفن گویای ۳۷۶۶۶۰۰۱-۰۵۱ و شماره فکس ۳۷۶۷۱۰۱۴-۰۵۱ ، آدرس ایمیل ستاد خبری به نشانی herasat@khrud.ir  نیز به منظور تسهیل ارتباط هر چه بیشتر مردم با این اداره کل در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: ستاد خبری حراست در ادارات شهرستان های سبزوار و نیشابور با شماره تلفن ۴۴۶۷۲۲۷۹-۰۵۱ ، کاشمر با شماره تلفن ۵۵۲۶۳۶۹۵-۰۵۱، تربت حیدریه با شماره تلفن ۵۲۲۲۲۰۳۹-۰۵۱ و سامانه پیامکی ۰۹۳۸۵۶۵۹۳۶۴ و شهرستان قوچان با شماره تلفن ۴۷۲۳۹۹۶۷-۰۵۱ و سامانه پیامکی ۰۹۳۵۶۴۵۵۷۱۳ نیز راه اندازی و آماده دریافت هرگونه اخبار مردمی در حوزه راه و شهرسازی است.

منبع : معاومت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید