امضاء تفاهم نامه همکاری سازمان و جمعیت هلال احمر

27

امضاء تفاهم نامه همکاری سازمان و جمعیت هلال احمر

به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در جلسه ای با حضور مقامات ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان و جمعیت هلال احمر استان تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در ابتدای این جلسه  ،رئیس سازمان با اشاره به ظرفیت های موجود سازمان نظام مهندسی ساختمان، برای همکاری همه جانبه با جمعیت هلال احمر اعلام آمادگی نمود.
مهدی سالاری افزود: می توان با تشکیل تیم های تخصصی با عضویت مهندسین و ارائه آموزش های لازم به آنان در مواقع وقوع حوادث به یاری حادثه‌دیدگان شتافت.
 وی ادامه داد: گروههای مهندسی می توانند علاوه بر همیاری در امداد و نجات ، در بخش‌هایی همانند تعیین محل های اسکان موقت، ارزیابی میزان خسارات وارده به ساختمان ها در رشته‌های گوناگون و مشخص نمودن مکان های امن ساختمان هائی که آسیب جزئی دیده اند نیز فعالیت نمایند.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم ضمن برشمردن پتانسیل‌های مجموعه  تحت مدیریت خویش بر ضرورت ارائه آموزش‌های امداد و نجات به آحاد مردم تأکید کرد.
 محسن حرازی زاده اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با تشکیل کانون های مختلف سعی در گسترش ارائه خدمات خود دارد و آمادگی دارد اقدام مشابه جهت مهندسین هم صورت دهد.
 وی افزود: همچنین آمادگی داریم در دوره‌های آموزشی که برای شهروندان برگزار می‌شود زمانی را برای ارائه آموزش های مورد نظر سازمان اختصاص دهیم.
 در پایان جلسه نیز تفاهم‌نامه مشترک به‌منظور توسعه همکاری‌های فی‌مابین به امضای طرفین رسید.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید