جاکفشی ام دی اف

مهم ترین عاملی که در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نقش به سزایی ایفا می کند، نظم و ترتیب است. انواع فراوانی از جاکفشی فلزی و پلاستیکی و غیره به بازار آمدند. اما هیچ کدام به اندازه جاکفشی ام دی اف در میان مردم فراگیر نشد. از این رو طراحان و ایده پردازان و حتی صاحب خانه ها سعی می کنند از المان ها و اکسسوری هایی که نظم را در فضا ایجاد می کنند در چیدمان منزل استفاده نمایند.

نخستین عنصری که در بدو ورود به خانه توجه شما را جلب می کند جا کفشی است.

این وسیله کاربردی نه تنها مکانی مناسب برای نگهداری کفش ها فراهم می کند بلکه در ایجاد زیبایی و حفظ نظم در ورودی خانه نیز بسیار تاثیرگذار است. اگر به مراکز فروش انواع جاکفشی مراجعه کنید با تنوعی از مدل ها رو به رو خواهید شد.

در حال حاضر هیچ نگرانی بابت انتخاب بهترین جا کفشی برای منزل وجود ندارد زیرا تنوع طرح، رنگ و جنس این وسیله بسیار بالاست و با توجه به دکوراسیون منزل و تعداد کفش ها به راحتی می توان نسبت به خرید مدل دلخواه اقدام نمود. 

کفش ها اولین پوششی هستند که هنگام ورود به خانه از بدن جدا می شوند. در نتیجه باید در همان محیط ورودی، جایی برای قرار دادن آن ها تا استفاده مجدد وجود داشته باشد.

جاکفشی ام دی اف

کفش ها نیز همانند لباس ها و سایر وسایل نیازمند مکان مستقلی هستند.

همانگونه که لباس ها و وسایل دیگر را در کمد دیواری قرار می دهیم برای کفش ها نیز باید جاکفشی داشته باشیم.

به خصوص کفش هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پس از آنکه منازل به سمت مدرنیته پیش رفتند جاکفشی‌ ها نیز مدرن شدند.

انواع فراوانی از جاکفشی فلزی و پلاستیکی و غیره به بازار آمدند. اما هیچ کدام به اندازه جاکفشی ام دی اف در میان مردم فراگیر نشد.

جاکفشی ام دی اف خود نیز انواع مختلفی دارد: نئوپان ملامینه، ام دی اف، هایگلاس، ممبران.

جاکفشی ام دی اف و نئوپان ملامینه به صورت آماده در بازار موجود است. اما جاکفشی هایگلاس و ممبران به صورت سفارشی تولید می شود.

جاکفشی دردار ام دی اف

داشتن در، یکی از مهم ترین ویژگی های جاکفشی است. به این ترتیب، نه تنها ظاهر فضای ورودی و حتی محیط مجاور آن با قرار دادن کفش های جورواجور و احتمالا گلی و خاکی در جاکفشی بدون در، نازیبا نمی شود بلکه بوی بد ناشی از کفش ها نیز در فضا پراکنده نخواهد شد. در ضمن کفش های آلوده در دسترس بچه های کوچک خانواده قرار نمی گیرد.

جاکفشی دردار ام دی اف

جا کفشی کم جا ام دی اف

پس از آنکه خانه‌ ها کوچک و کوچک تر شدند در برخی از آنها جایی برای قرار دادن جاکفشی وجود نداشت.

از این‌ رو جاکفشی‌ های کم جا تولید شدند که بتوانند با توجه به فضای کم موجود در منازل کفش های بیشتری را در خود جای دهند.

یکی از نمونه‌ های موفق از جاکفشی کم جا، جاکفشی داشبوردی است. 

جاکفشی ام دی اف

جاکفشی داشبوردی را میتوان در ابعاد مختلف و با توجه به نیاز مشتری تولید کرد.

جاکفشی داشبوردی در دو نوع دو طبقه و سه طبقه تولید می شود. که نوع دو طبقه آن با توجه به فضای کمتری که اشغال میکند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

بعد از بیرون آوردن کفش ها از پا، پوشش بعدی، لباس های مربوط به بیرون است که این روزها شامل پالتو، کت، بارانی، کاپشن و مانند این ها بوده و نه تنها به خاطر ابعاد بزرگ تر آن ها نسبت به لباس های تابستانی بلکه به جهت این که احتمال خیس بودن آن ها در فصول بارندگی وجود دارد، معمولا به محض ورود ما در کمد لباس های معمولی قرار نمی گیرند. بنابراین فراهم کردن رخت آویزی در ورودی خانه برای این منظور نیازی ضروری به نظر می رسد.

کمد های دردار نمونه دیگری از این جالباسی ها برای ورودی هستند که بهترین نیز به حساب می آیند. با وجود چنین فضایی، لباس ها در داخل کمد آویخته شده و توسط در کمد از نظر ها پنهان می مانند.

جاکفشی ام دی اف

با توجه به این که کفش های زمستانی بیشتر به صورت چکمه های بلند و کوتاه بوده و ارتفاع آن ها از کفش های معمولی بیشتر است، اگر می خواهید جاکفشی ای برای ورودی خانه تان تهیه کنید، حداقل ابعاد استاندارد چکمه های ساق کوتاه اهالی خانه را نیز در نظر بگیرید.