نرم افزار نقشه برداری و تهیه نقشه راههای زمینی SDR MAP

نرم افزار SDR map، شاید کمتر کسی در زمینه نقشه برداری و تهیه نقشه ها فعالیت نماید و نام نرم افزار SDR و یا به طور کامل SDR MAPPING & DESIGN را نشنیده باشد.نرم افزار SDR map به سفارش شرکت ژاپنی سوکیا که سابق بر این با نام شرکت سوکیشا فعالیت می نمود جهت تخلیه اطلاعات و پردازش اطلاعات و ترسیم نقشه به صورت اتوماتیک برای دوربینهای شرکت سفارش داده شد.

نرم افزار SDR map توسط شرکت دیتا کام نیوزلند که در زمینه نرم افزار های فیلد بوک مشهور SDR فعالیت می نمود نگارش یافت.با توجه به استقبال این نرم افزار شرکتهایی مانند تریمبل نیز نسخه هایی از این نرم افزار را تهیه نمودند.همزمان با این فعالیت ها جامعه نقشه برداری ایران دست بکار شده و اقدام به آزاد سازی و شکستن قفل این نرم افزار نمود و با تهیه نسخه هایی از این نرم افزار و در اختیار قرار دادن آن گامی بزرگ در زمینه اتوماسیون نمودن نقشه برداری برداشته شد.

علاوه بر اینها نرم افزار SDR map، در نقشه برداری و تهیه نقشه های توپوگرافی از قوی ترین نرم افزارها می باشد و در ارتباط با دوربینهای نقشه برداری نیز قابلیتهایی دارد. از این نرم افزار در طراحی شبکه و شهرسازی و غیره نیز می توان استفاده نمود .

نرم افزار SDR MAP V6.5
58Mb SDR MAP V6.5

  لینک های دانلود برنامه:

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم

  کرک:  –

  راهنمای نصب:  دانلود پسورد:   www.omranpooya.com