سایت سبزسازه

درباره سایت سبزسازه

سایت سبزسازه یک وبسایت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی عمران است و خدمات آموزشی با هدف تولید محتوای اختصاصی علوم فنی و مهندسی رشته ی عمران جهت ارتقا و توسعه علوم مهندسی این رشته ارائه می گردد ، مخاطبان سبزسازه را دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای فراگیری علوم مهندسی عمران که وارد بازار کار شده اند و همچنین شرکت ها و دفاتر مهندسی تشکیل می دهند. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از مقالات وکتاب های آموزشی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
بخش های مختلف این سایت به شرح زیر است:

ویدئوهای رایگان:

در این بخش از سایت ویدئوهای آموزشی از جمله تیپ بندی تیر و ستون، طراحی فضاهای با نامنظمی هندسی، آموزش پاسخ به سوالات آزمون نظام مهندسی، آموزش طراحی دستی دیوار برشی و… در این بخش قرار گرفته است.

سازه های فولادی :

در این بخش از سایت مقالاتی در مورد سخت کننده های تیر پیوند، مقایسه مهاربند همگرای ویژه با سایر سیستم های مهاربندی، بررسی مفهوم زلزله تشدید یافته و نحوه طراحی اعضای بتن آرمه و فولادی، ده نکته کاربردی در مورد ستون گذاری که هر مهندس عمران باید بداند و… وجود دارد.

سازه های بتنی:

در این بخش نیز مقالاتی در مورد اسازه های بتنی از جمله اصلاح سختی پیچشی تیرهای بتنی، طراحی ستون بتنی، کنترل 25 درصدی قاب های خمشی، طراحی تیر بتنی، طراحی دیوار حائل در etabs، ضرایب ترک خوردگی تیر و ستون در etabs، عملکرد دیوار برشی و… قرار گرفته اند.

استاندارد 2800:

در این بخش نیز مقالات در خصوص استاندارد 2800 از جمله طیف طرح استاندارد و طیف طرح ویژه ایستگاه، ضریب زلزله، زمان تناوب سازه، ضریب بزرگنمایی تغییر مکانcd ، ضریب نامعینی سازه، ضریب اصافه مقاومت و تحلیل دینامیکی طیفی و… وجو دارد.

بارگذاری سازه ها:

مقالات این بخش شامل کنترل صلبیت دیافراگم در ایتبس 2015، کنترل زلزله بهره برداری در ایتبس منطبق بر آیین نامه، دیافراگم صلب در سازه چیست، کنترل طبقه نرم، محاسبه شاخص پایداری طبقه و… می باشد.
بخش های دیگر این سایت میتوان به آزمون های نظام مهندسی، طراحی نرم افزاری، فروشگاه، طراحی دستی، نرم افزارهای Etabs، Matlab، Safe اشاره کرد.

اطلاعات سایت سبزسازه:

آدرس سایت: www.sabzsaze.com
زمینه فعالیت: عمران
تلفن: 5632441132
تلفن همراه: 09336474385