سایت اتووود

درباره سایت اتووود

سایت اتووود یک وبسایت تخصصی در زمینه رشته معماری می باشد و عملا تلاش دارد به لحاظ فنی و فکری، یک بستر پاسخگو به غالب نیازهای جامعه معماری ایران ارائه دهد، امکان بارگذاری پروژه های حرفه ای و دانشجویی با کمترین محدودیتی، اطلاع رسانی در زمینه برگزاری مسابقات و کارگاه های اموزشی و درسْگفتارها، ارائه اخبار به روز داخلی و خارجی و متشکل سازی گروه های اموزشی در قالب دانشگاه ها و همچنین ارائه محتوای تئوریک انتقادی نسبت به معماری و شهرسازی به مثابه یک دیسیپلین، از اهداف کلان ولی کوتاه مدت و غالبا تکنیکی اتووود بوده اند، این بارزه ها اتووود را در قالب یک زیرساخت مجازی برای پاسخ گویی به تمام شئون معماری تدقیق کرده است.
محتویات سایت اتووود به صورت زیر دسته بندی شده اند:

پروژه:

در این بخش از سایت امکان ثبت و نمایش پروژه های مهندسی شما وجود دارد به علاوه مجموعه ای از پروژه های دانشجویی محبوب، پروژه های حرفه ای و برتر و محبوب ترین پروژه از نظر کاربران در این بخش قرار دارد که امکان مشاهده هر یک از آنها وجود دارد.

فروم:

در این بخش از سایت این امکان را برای کاربران ایجاد کرده اند که با یکدیگر تبادل نظر و اطلاعات کنند. امکان ارائه ی نظرات برای همه ی اعضای سایت وجود دارد.

مقالات:

در این بخش مجموعه ای از مقالات برتر و پربازدید از بزرگان رشته معماری و شهرسازی از جمله مرمت شهری، شکل چون راهبرد معماری ایران، زندگی به شوق شهرو… از جمله مقالات موجود در این بخش از سایت اتووود می باشند.

دانشگاه:

در این بخش لیستی از دانشگاه های معماری، فعال ترین دانشگاهها معرفی شده اند و امگان معرفی دانشگاه های دیگر نیز توسط کاربران وجود دارد.

آموزش:

در این بخش امکان آموزش بخش های از مهارت های مهم در رشته ی معماری توسط اساتید بزرگ و امکان ارتباط با آنها وجود دارد از جمله این موارد می توان به آموزش سه بعدی سازی و 3D، طراحی معماری، پایان نامه و اسکیس و… امکان پذیر می باشد.
بخش مسابقات، کاربران، کتاب، کاریابی و ااخبار و وبلاگ از دیگر دسته بندی های این سایت می باشد که هر کدام از آنها دارای محتویاتی بسیار جالب و مفیدی می باشند.

اطلاعات سایت اتووود

آدرس سایت: www.etoood.com
زمینه فعالیت: معماری
نام مسئول: علیرضا امتیاز