سایت آرل

درباره سایت آرل

سایت آرل، وب سایت رسمی که توسط گروه معماران آرل مدیریت می شود. این مجموعه  با هدف ارائه دانش روز معماری جهان به جامعه معماری ایران و کلیه علاقمندان راه اندازی گردیده است. این وب سایت به دنبال اهداف خود توانست در مدت کوتاهی نیاز طیف گسترده ای از اقشار جامعه اعم از دانش آموختگان مهندسی معماری و عمران و نیز علاقمندان به این حوزه ها را برطرف نماید.
در حال حاضر، وب سایت رسمی آرل به عنوان بخشی از فعالیت خود، با تمرکز روی وب سایت های معتبر معماری انگلیسی زبان و ترجمه متون آنها تلاش می کند دانش روز معماری جهان را به زبان فارسی ارائه کند. این سایت همچنین در بخش دیگر خود، با کمک گرفتن از اساتید و فارغ التحصیلان معماری دانشگاه ها به تولید و ارائه مقالات معماری به زبان فارسی می پردازد.
بخش های مختلف این سایت به شرح زیر می باشند:

معماری و طراحی داخلی:

در این بخش از سایت آرل مجموعه ای از مقالات و تحقیقات و عکس های مرتبط با موضوعاتی از جمله مجموعه های فرهنگی (مانند تئاتر، سینما، کنسرت، گالری، موزه و…)، فضاهای مسکونی(مانند مجتمع های مسکونی، اتاق خواب، خانه، آپارتمان، آشپزخانه، نشیمن و سرویس های بهداشتی، دفتر کارخانگی و…)، فضاهای اداری، فضاهای تجاری، مجموعه های اقامتی و گردشگری، مجموعه های بهداشتی و درمانی و دیگر فضاهای عمومی، آموزشی و ورزشی جمع آوری شده است.

پروژه های آرل:

مهندسین این سایت تخصصی معماری پروژه های در زمینه معماری، طراحی داخلی و طراحی نما انجام داده اند و تصاویر و مطالب مرتبط را در این بخش قرار داده اند.

هنر:

این سایت در زمینه های طراحی جزئی، طراحی صنعتی، طراحی شهری، اخبار تئاتر، عکاسی، سینما و گرافیک نیز در حال فعالیت می باشد و در این زمینه ها مطالب و قالات بسیار مفید و کاربردی ارائه نموده است.

اخبار معماری:

در این بخش اخرین اخبار معماری ایران و جهان، اخبار نظام مهندسی، اخبار همایش ها و نمایشگاه ها و مسابقات معماری قرار داده می شود.

اطلاعات تخصصی:

در این بخش از سایت می توان به مطالبی از جمله مقررات و ضوابط، مقررات ملی ساختمان، ضوابط نظام مهندسی، دیتیل برنامه و بودجه دسترسی پیدا کرد و همچنین امکان دانلود پلان، متریال، آبجکت های آماده وجود دارد

از بخش های دیگر این سایت آموزش و دانلود نرم افزارهای تخصصی رشته معماری، امکان سفارش طراحی و اجرا و شناخت رشته معماری و… در حال فعالیت می باشد.

اطلاعات سایت آرل

آدرس سایت: www.arel.ir
زمینه فعالیت: معماری
ایمیل: info@arel.ir
تلفن: ۲۲۹۰۱۹۰۵ ۰۲۱