سایت فایل سیویل

درباره سایت فایل سیویل

سایت فایل سیویل یک وبسایت تخصصی عمران و معماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشد که راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری و عمران میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها و مقالات و فیلم های آموزشی و ازمونهای نظام مهندسی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند..
این وبسایت اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم

بخش اخبار:

این بخش به دو دسته اخبار سایت و اخبار عمرانی تقسیم شده است که تاریخ آزمون های نظام مهندسی و اطلاعیه ها و مجله های تازه منتشر شده در زمینه عمران و معماری برای استفاده کاربران وجود دارد.

جزوات و کتاب:

در این بخش از سایت دروس تخصصی عمران، جزوات عمومی، جوش و جوشکاری، جزوه زبان انگلیسی، کتاب از اساتید بزرگ قرار گرفته است که فایل دانلود هر یک از انها وجود دارد.

پروژه و کارآموزی:

در این بخش مجموعه ای از سمینار و پایان نامه ها، پروژه بتن، پروژه فولاد، پروژه بارگذاری، پروژه راهسازی، متره وبرآورد و کارآموزی و…. به صورت فایل های قابل دانلود قرار دارد.

نرم افزار:

آموزش نرم افزارهای Etabs , Safe, Sap, Autocad , Abaqus ,Ansys و… به صورت کتابچه و DVD قرار گرفته اند که امکان خرید اهنا وجود دارد. همچنین در این بخش امکان دانلود نرم افزارهای نام برده و بسیاری دیگر نرم افزارکاربردی مهندسی وجود دارد.

مقاله و تحقیق:

در بخش مقاله و تحقیق مجموعه ی جالب ازانواع مطالب علمی ، دستاوردهای جدید علم مهندسی عمران، مطالب فنی و اجرایی جمع آوری شده است.

آزمون ها:

در این بخش سوالات و جزوات مفید آزمونهای سازمان نظام مهندسی در تمامی زمینه ها به همراه پاسخ نامه های کلیدی انها قرار دارد.

نقشه:

در این بخش امکان دانلود نقشه های سازه ای، نقشه های معماری از جمله نقشه های تجاری، مسکونی و ویلا و… قرار گرفته است.

عکس و فیلم:

عکس و فیلم های از مراحل اجرایی ساختمان های بتنی وفلزی و تخریب آنها و پکیج آیکونهای مهندسی معماری و عمران و…. وجود دارد.

آیین نامه و نشریات:

در این بخش از سایت آیین نامه های خارجی، مقررات ملی ساختمان، نشریات ایرانی، فهرست بها و آنالیز و… قرار گرفته است.
وسایر بخش های دیگر که شامل مطالبی جالب و مفید میباشند.

اطلاعات سایت سیویل

آدرس سایت : www.filecivil.ir
حوزه فعالیت : عمران و معماری
نام مسئول : مهندس عبای
ایمیل : filecivil@yahoo.com
کانال تلگرام : Civilengineer4u