درباره وبسایت سون سیویل

سایت سون سیویل (7civil) یک سایت تخصصی عمرانی بوده که راستای اهداف آن ارائه مقالات و جزوات آموزشی و نقشه های اجرای و…به کاربران و علاقمندان به رشته عمران و اساتید و دانشجویان می باشد.

همچنین این سایت در کنار سایت های خوب دیگری که در زمینه رشته پر مسئولیت مهندسی عمران فعالیت می کنند به این می اندیشد هر چه بیشتر و بیشتر در جهت علمی تر کردن سایت و بالا بردن دانش مهندسین عمران ایرانی پیش برود.

موضوعات سایت سون سیویل

بخش انجمن مهندسین عمران:

در این بحش انواع انجمن های فعال در زمینه کارهای عمرانی که با ارائه مقالات و فایل های با قابلیت دانلود وجود دارد

بخش آموزشی:

اخبار : در این بخش از سایت اطلاعاتی در مورد آخرین اتغاقات و کنفرانس های برگزار شده  در حوزه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی میباشد

جزوات مهندسی: در این بخش از سایت امکان جزوات دروس دانشگاهی و جزوات آموزشی و کارهای اجرایی برای کاربران وجود دارد و قابلیت دانلود تمامی فایل ها نیز وجود دارد.

آیین نامه و ضوابط: این بخش از سایت  منبعی جامع برای دانلود فهرست بها، مقررات ملی ساختمان، ضوابط سازه ای، معماری، برق مکانیک ساختمان و….. می باشد و میتواند بسیار مفید واقع شود.

فیلم اجرایی: انواع فیلم های آموزشی و اجرایی در این بخش از سایت گنجانده شده است.

آموزش نرم افزارهای تخصصی: در این قسمت امکان دانلود جزوات آموزشی نرم افزارهای تخصصی از جمله etabs ، safe، civil 3d و … وجود دارد.

دانلود نرم افزار‌های تخصصی: انواع نرم افزارهای مهندسی از جمله Autocad برنامه های تهیه صورت وضعیت تحت اکسل و مواردی از این قبیل قرار دارد.

نفشه های اجرایی،معماری: اتواع نفشه های اجرایی و معماری که به صورت فایل های اتوکدی  وجود دارند

کتاب ها و مقالات  فارسی و انگلیسی: در این بخش از سایت امکان دسترسی به دانلود کتابها و مفالات حوزه عمران و معماری ترجمه فارسی و انگلیسی را دارید.

و بسیاری از بخش های دیگر این سایت شامل سوالات آزمون های نظام مهندسی همراه با پاسخ تشریحی آنها،ازبان عمومی و تخصصی که به همراه اصطلاحات پرکاربرد، گزارش کار و سیمنارها و پایان نامه از جمله مورادی هستند که در این سایت برای استفاده کاربران قرار داده شده است.

اطلاعات سایت سون سیویل:

آدرس سایت : www.7civil.com

حوزه فعالیت : عمران و معماری

ایمیل : admin@7civil.com