سایت ایران عمران

معرفی سایت ایران عمران

سایت ایران عمران یک سایت تخصصی و فعال در زمینه رشته های عمران و معماری است این سایت دارای یک تیم مجرب و متخصص میباشد که مجموعه ای از اطلاعات و مطالب به روز بخش مهندسی عمران و معماری را جمع آوری کرده اند، همچنین باید گفت خدمات سایت ایران عمران در جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان،داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، مهندسین و دیگر علاقمندان به این رشته ها در حال فعالیت میباشد.
بخش های مختلف این سایت به شرح زیر میباشد:

خانه ایران عمران :

این بخش شامل مطالب ویژه و اخبار از جمله آخرین اطلاعات در مورد زمان ثبت نام و برگزاری آزمونها بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی، در بخش فروشگاهی آن امکان خریداری محصولات خود سایت از جمله نقشه ها، ضوابط طراحی مکانهای مانند آمفی تائتر و سالن های کنفرانس و… وجود دارد.

مهندسی عمران :

بخش مهندسی عمران دارای مجموعه ای از مقالات و کتابها و مطالب مفیدی و همچنین فیلم های آموزشی مرتبط میباشد که در زمینه های سازه های بتنی، سازه های فولادی، مهندسی پی وخاک، متره و برآورد، نرام افزارهای عمران و معماری، مجلات و فایل های آموزشی، بخشنامه ها و نشریات سازمان و بازار آهن و پروفیل و…تمامی این مطالب در این بخش گنجانده شده اند.

دانشجویان عمران :

در این بخش جزوات وکتابهای درسی دانشکاه از جمله تحلیل سازه از تحلیل سازه 1 و2،سازهای بتنیو وفولادی، استاتیک ومقاومت مصالح و،خاک و پی، راهسازی و روسازی تکنولوژی بتن و… قرار گرفته است.

معماری :

در تین بخش از سایت مطالب در مورد بزرگان معماری نقشه های سازه و معماری، مقالات معماری، دکوراسیون، کتابها و مجلات و… قرار دارد.

نظام مهندسی :

مهندسین خواهان شرکت در آزمونهای نظام مندسی امکان دسترسی به جزوه آزمونها ، تست و پاسخ آزمونها و معرفی آزمون و معرفی کتابها و… را در این بخش از سایت دارند.

کارشناسی ارشد :

شما میتوانید در این بخش از سیات به آژمونهای آزمایشی، سوالات آزمون و کارنامه و پاسخ و جزوه و نکات کنکور به طور کامل دسترسی داشته باشید.
همچنین این سایت دارای بخش تالار گفتمان و انجمن های تخصصی در زمینه رشته های عمران و معماری است و امکان تبادل اطلاعات و طرح سوالات در آن وجود دارد.

اطلاعات سایت ایران عمران :

آدرس سایت : www.iranomran.com
حوزه فعالیت : عمران و معماری