سایت کدیار

درباره سایت کدیار

سایت کدیار یک سایت تخصصی در زمینه رشته ی معماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشد که راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری وهمچنین عمران میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها، رساله ها، آموزش نرم افزارها و مهارت های مهندسی معماری و آزمون ها را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
این وبسایت اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

فروشگاه:

در این قسمت از سایت مجموعه ای از کتاب های تخصصی و مرتبط، رساله و مطالعات معماری، نرم افزارهای مهندسی، پلان و طرح نهایی و مقالات معمار و عمران قرار گرفته است که با خرید آنها امکان دسترسی به این مطالب را خواهید داشت.

نرم افزار:

این بخش شامل نرم افزارهای اتوکد، فوتوشاپ، تری دی مکس و آموزش ویری می باشد. که در هر قسمت از آن آموزش های گسترده ی در مورد مباحث و دستورات اجرای در نرم افزارها وجود دارد، نکات مهم و کلیدی در هنگام کار با نرم افزارهای ذکر شده، آموزش مقدماتی و پیشرفته به صورت فایل های pdf و… از جمله امکانات این بخش می باشند.

راندو وماکت:

در این قسمت از سایت آموزش های گسترده و کامل به همراه تصویر در زمینه های ماکت، راندو با وایتکس، آبرنگ، مدادرنگی و ماژیک داده شده است.

پلان و رساله:

در این بخش نقشه، رساله و مطالعات معماری، قواعد شیت بندی و پرسپکتیو قرار داده شده است که هر یک از این مباحث به دسته های جزئی تر و کامل تری تقسیم شده است .

دکوراسیون و طراحی :

ایده های برای طراحی و دکوراسیون داخلی و برترین های این زمینه از مهندسی معماری وجود دارد از جمله این موارد میتوان به آموزش محوطه سازی، آشپزخانه، نشیمن، مدارس گذشته ایران، کافی شاپ و… اشاره کرد.

مقاله وکتاب:

در این بخش کتاب و مقالات ومستندات زیادی در زمینه کاروانسراها و مرمت بناها که بیشتر به صورت پاورپوینت هستند، قرار گرفته و امکان دانلود هر یک از آنها وجود دارد.

کارشناسی ارشد:

در این بخش از سایت کدیار مقررات ملی ساختمان، سوالات و پاسخنامه ارشد معماری، سوالات اسکیس ارشد معماری، منابع ارشد معماری، تاریخ نگاری فشرده پردیس ایرانی، تست قبل از آزمون، جزوه اقلیم ابنیه سنتی، رشته و گرایشات معماری قرار گرفته است.

اطلاعات سایت کدیار

آدرس سایت: www.cadyar.com
زمینه فعالیت: معماری و عمران
ایمیل: vrya.cadyar@gmail.com
شماره تماس : 09907530920