سایت آرشیتکت مرجع معماری ایران و جهان

معرفی سایت آرشیتکت مرجع معماری ایران و جهان

سایت آرشتیکت یک سایت تخصصی در زمینه رشته معماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشد که راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها ، تکنولوژی های معماری و مهارت های مهندسی معماری را بدست آورید. مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.

این وبسایت اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

معماری:

این بخش شامل اخبار و تازه های معماری، اطلاعات تخصصی معماری، پروژه های معماری از جمله پروژه های معماری ایران و جهان، پروژه های حرفه ای و دانشجویی، معماری ایران، آشنایی با معماران برتر، ترفندهای نرم افزار، مسابقات معماری، معرفی نشریات و کتب تخصصی، گالری عکس ها و…. از جمله مطالب این بخش می باشد.

منظر:

در این بخش از سایت اخبار و تازه های معماری منظر، اطلاعات تخصصی معماری منظر، معرفی نشریات و کتب تخصصی و گالری عکس به صورت فایل در این بخش قرار دارند.

تکنولوژی معماری:

در این بخش از این سایت اخبار و تازه های معماری تکنولوژی، اطلاعات تخصصی معماری-تکنولوژی، معرفی بناهای عظیم، فناوری های جدید و مصالح جدید در این بخش قرار دارد.

انرژی معماری:

این بخش شامل اخبار و تازه های انرژی معماری، اطلاعات تخصصی انرژی معماری، فناوری های جدید و تاسیسات می باشد.

شهرسازی:

این بخش شامل اخبار و تازه های شهرسازی، اطلاعات تخصصی شهرسازی، معرفی سایت های مرتبط و معرفیس نشریات و کتب تخصصی که در هر یک از این دسته بندی ها مطالب مرتبط با شهرسازی قرار گرفته شده اند.

مرمت:

در این بخش میتوان به اخبار و تازه های مرمت و اطلاعات تخصصی مرمت را مشاهده کنید

معماری داخلی :

در این بخش از سایت اخبار و تازه های معماری داخلی و اطلاعات تخصصی معماری داخلی ودکوراسیون که شامل مجموعه ای جامع و دیدنی از عکس ها و آموزش های تخصصی می باشند.

نما:

این بخش شامل اخبار و تازه ای نما، اطلاعات تخصصی نما، مصالح ساختمانی و گالری عکس از جمله موارد موجود در این دسته می باشد.

دانلودها:

در این بخش از سایت امکان دانلود کتب معماری، مجلات معماری و فرم درخواست ارسال پستی موجود می باشد.

رشته معماری:

در این بخش به معرفی رشته معماری و گرایشات، معرفی رشته طراحی شهری و معرفی رشته های شهرسازی نیز پرداخته شده است.

اطلاعات سایت آرشیتکت:

آدرس سایت: www.architects.ir

زمینه فعالیت: معماری

ایمیل: Info@architects.ir

شماره تماس: 021-84360