سایت عمران نوین

سایت عمران نوین یک وبسایت تخصصی عمران و معماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشدکه راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری و عمران میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها و مقالات و فیلم های آموزشی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
این وبسایت اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

بخش آموزشی:

بخش آموزشی این وبسایت شامل موراد زیر میباشد.

فیلم آموزشی:

در این بخش از سایت در صورت عضویت در سایت امکان دسترسی به فیلم های آموزشی نرم‌افزارهای نقشه کشی مانند اتوکد و آموزش های نقشه کشی معماری و سازه ، آموزش BIM که شامل رویت آرشیتکت و رویت آرشیتکت پیشرفته و رویت استراکچر میباشد همچنین فیلم های آموزشی نرم‌افزارهای مدلسازی از جمله تریدی مکس v-ray و نرم‌افزارهای محاسباتی ایتبس و متره و برآورد و….

دانلود فایل:

در این بخش امکان دانلود نرم‌افزارهای سازه، ژئوتکنیک، معماری و سایر نرم‌افزارها ، آئین نامه از جمله مقررات ملی ساختمان، فهرست بها، نشریه و آیین نامه ها ی طراحی، همچنین فایل های از جمله نقشه و پلان، آبجکت و بلاک، نمونه پروژه و….

دوره های آموزشی:

در این بخش آموزش روشهای اجرای ساختمان، سازهای فولادی، سازهای بتنی، ماشین آلات ساختمانی، مدیریت پروژه و سایر مطالب آموزشی به صورت متن و عکس به صورت جلسه های متوالی قرار داده شده اند و به طور کامل در مورد هر یک از موارد ذکر شده توضیح داده شده است.

کتاب و جزوه:

در قسمت از سایت امکان دانلود فایل های کتاب و جزوات دانشگاهی ،عمران و معماری، کتابهای فنی و حرفه ای وجود دارد.

نظام مهندسی:

در این بخش سوالات آزمون های نظام مهندسی که طی این چند سال برگزار شده اند به همراه پاسخ آنها قرار دارد و امکان دانلود فایل های آن وجود دارد.

فروشگاه:

بخش فروشگاهی این همانطور که از اسمش مشخص هست، محصولات تهیه شده و خاص خود سایت به فروش می رسدسایت شامل پک های کامل کاربردی از جمله پک کنترل سازه، پک محاسبات سازه، آبجکت های آشپزخانه، نقشه های فاز دو معماری و….
وبسایت عمران نوین دارای بخش خدماتی از جمله طراحی و اجرا،خدمات ویژه برای کاربران VIP ، خدمات آموزشی از جمله برگزاری کلاس های آموزشی و… ، خدمات دانشجویی که شامل انجام کلیه پروژهای مهندسی و دانشجویی میباشد.

اطلاعات سایت عمران نوین:

آدرس سایت : www.omranovin.ir
حوزه فعالیت : عمران و معماری
ایمیل : info@omranovin.ir
تلفن : ۹۱۲۸۲۶۴۴۱۸
کانال تلگرام : omranovin@