سایت معماری

درباره سایت معماری

سایت معماری یک سایت تخصصی در زمینه رشته معماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشد که راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها ، تکنولوژی های معماری و مهارت های مهندسی معماری را بدست آورید. مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.

سایت معماری اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

آموزش های معماری:

این بخش از سایت تخصصی معماری شامل آموزش نرم افزارهای تخصصی و کاربردی رشته معماری می باشد از جمله این مقالات و آموزش ها می توان به آموزش مقدماتی اتوکد ( دوبعدی )، آموزش اتوکد پیشرفته ( اتوکد سه بعدی )، آموزش اتوکد( مولتی مدیا باری دانلود)، آموزش 3D MAX مقدماتی و پیشرفته، مجموعه آموزش 3D در معماری (1) ، آموزش فوتوشاپ، آموزش مایا، آموزش پاورپوینت و ویری و…. اشاره کرد.

مقالات معماری:

این بخش مقالات مربوط به طراحی، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی، ساختمان های مشهور، سبکهای معماری، شهر و شهرسازی و… می باشد. از جمله این مقالات تعریف معماری ،خاستگاه معماری،معماری بلند مرتبه سازی،خلاصه کتاب های طراحی شهری، ریشه های معماری نوین،نور ونورپردازی، زندگی نامه و آثار معماران مشهور، انواع مصالح ساختمانی، بخش های اجرای ساختمان و مقالات بسیار زیاد و مفیدی اشاره کرد.

بخش دانلود ها:

در این بخش از سایت امکان دانلود مقالات، نرم افزارها، پلان های معماری، طرح ها و پروژه های دانشجویی معماری و سایر موارد مرتبط با معماری را دانلود کرد از جمله این موارد امکان دانلود آبجکت های نرم افزار سه بعدی 3D MAX، متریال و پلاگین برنامه های سه بعدی سازی و… اشاره کرد
همچنین این سایت دارای بخش های مانند گالری تصاویر از بهترین اثار معماری، انجمن های فعال معماری و انجام پروژه می باشد.

اطلاعات سایت تخصصی معماری

آدرس سایت: www.4ufreelancers.com
زمینه فعالیت: معماری
نام مسئول: قاسمپور
ایمیل: Greatmemar@yahoo.com