سایت نگین عمران

درباره سایت نگین عمران

سایت نگین عمران یک سایت تخصصی در زمینه مهندسی عمران و معماری است که خدمات آن در جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان،داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، مهندسین و پیمانکاران در حال انجام کار و دیگر علاقمندان به این زمینه در حال فعالیت میباشد. این وبسایت منتخبی از بهترین مقالات فنی و تخصصی و مطالب متنوع آموزشی، اجرایی و عمومی و نیز برگزاری کلاس ها و آموزش های حضوری و مجازی و … می باشد.

از اهداف اصلی سایت نگین عمران ارائه مطالب کاملا کاربردی و به روز و همچنین ارائه محتواهای آموزشی به شکلی کاملا ساده و روان که برای همه مخاطبان قابل فهم و درک باشد، بیان شده است
محتویات سایت نگین عمران به صورت زیر دسته بندی شده اند:

بخش مقالات:

این بخش از سایت شامل مقالاتی در مورد نکات اجرای ساختمان از جمله نکات اجرای در سقف، کف سازی، سازه نگهبان، پله و رمپ و … دسته نظارت که نکات اساسی ومهمی باید در هنگام نظارت به آنها توجه نمود،در بخش نقشه خوانی مقالاتی در مورد تحلیل نقشه معماری، نقشه خوانی ساختمان، گام های نقشه خوانی سازه و… قرار گرفته است
همچنین در این بخش از سایت مقررات ملی ساختمان، سقف های سازه ای که شامل نکات اجرای و فنی و نظارتی می باشد،در بخش گودبرداری، نکات حقوقی، طرح تفصیلی و ویدیوهای آموزشی و فیلم های اموزشی از جمله موارد موجود در این سایت می باشد.

محصولات :

در این بخش امکان خریداری محصولات این سایت از جمله آموزش طراحی سازه های بتنی فاز یک و دو، آموزش طراحی سازه های فلزی فاز یک و دو، آموزش جامع گودبرداری و سازه های نگهبان، دوره های حضوری طراحی و تهیه نقشه های سازه و … وجود دارد.

خدمات مهندسی:

در این بخش از سایت خدماتی از جمله طراحی و محاسبات سازه، نقشه برداری، پیگیری امور ساختمان از جمله صدور پروانه و عدم خلاف و پایان کار و مشاوره به صورت کاملا تخصصی و کاربردی صورت می گیرد.

اطلاعات سایت نگین عمران

آدرس سایت: neginomran.com
زمینه فعالیت: عمران و معماری
نام مسئول: علی قربانی
تلفن: 9196835565
ایمیل: negineomran@gmail.com