سایت مهندسی دانلود

درباره مهندسی دانلود

سایت مهندسی دانلود یک سایت تخصصی و فعال در زمینه رشته های عمران، معماری، مکانیک و برق است این سایت دارای یک تیم مجرب و متخصص میباشد که مجموعه ای از اطلاعات و مطالب به روز را بخصوص در بخش های مهندسی عمران و معماری را جمع آوری کرده اند، همچنین باید گفت خدمات سایتمهندسی دانلود در جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان،داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، مهندسین و دیگر علاقمندان به این رشته ها در حال فعالیت میباشد.
بخش های مختلف این سایت به شرح زیر میباشد:

عمران:

در این بخش از سایت امکان دانلود آیین نامه ها و نشریات، نرم افزارها و پروژه ها، آزمایشگاه، کتاب و پروژه ها ومقالات، پاورپوینت، مباحث مقررات ملی ساختمان، نظام مهندسی، آموزش نرم افزار، پایان نامه،تکنولوژی های جدید، سازه های شگفت انگیز، مستند های علمی و پلان و نقشه برداری و… از جمله موارد موجود در این بخش می باشد که مطالبی بسیار مفید و جماع در رابطه با موارد ذکر شده وجود دارد که مکان دانلود آنها نیز وجود دارد.

معماری:

در این بخش از سایت مباحث مرتبط با رشته معماری از جمله کتاب، پروژه، مقالات، دکوراسیون، مجله های معماری، پلان،نرم افزار، آموزش نرم افزار معماری، ماکت، فیلم آموزشی، سمینار ایده های جدید و آزمون نظام مهندسی و… قرار گرفته است.

مکانیک:

در این بخش نیز مطالب مرتبط با رشته مکانیک از جمله کتاب، پروژه، مقالات، جزوه، فیلم های آموزشی، پروژه های تاسیسات، آزمون ها، هیدرولیک پنوماتیک و نرم افزار و.. قرار دارد.

برق:

در این بخش از سایت مهندسی دانلود می توان به پروژه مهندسان برق، پلان، کتاب و مقالات، جزوات، نر افزار و آزمایشگاه دسترسی پیدا کرد.

Autodesk-3DS Max :

در این بخش از سایت مجموعه ای از طرح های سه بعدی دکوراسیون داخلی، اتاق خواب، اتاق پذیرای، آموزش نرم افزارها، پلدگین 3D Max ، آبجکت های درخت، پلان، متریال، مدل های آماده قرار گرفته است و امکان دانلود هر یک از این موارد ذکر شده وجود دارد.

جزوات دانشگاهی:

در این بخش از سایت امکان دانلود جزوات دانشگاهی رشته های عمران، معماری، مکانیک و جزوات موسسه پارسه وجود دارد.

دانشنامه :

در این بخش امکان دانلود دانشنامه رشته های مکانیک، دانشنامه عمران، معماری و سازه وجود دارد.
بخش های دیگر این سایت پروژه و تحقیقات، خدمات ترجمه، انجمن و نشریات و آیین نامه ها وجود دارد که هر یک دارای بخش بندی های خود می باشند.

اطلاعات سایت مهندسی دانلود:

آدرس سایت: www.mohandesidl.ir
زمینه فعالیت: عمران، معماری، مکانیک و برق
نام مسئول: مهندس عبای
تلگرام:@mohandesidlir