سایت آرگان معماری

درباره سایت آرگان معماری

سایت آرگان معماری، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه معماری، عمران وشهرسازی با استفاده ازروش های نوین اطلاع رسانی از سال 1394 آغاز نموده و تمام سعی خود را بر آن نهاده که مطالب مفید و ارزشمندی را در اختیار جامعه معماری ایران قرار دهد. سایت آرگان معماری با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی- مهندسی دانش آموخته و آشنا با روش های مدرن معماری جهان آموزش های را در زمینه های متنوع و کارآمد در مورد پروژه های مسکونی، تجاری، تفریحی، فرهنگی، صنعتی، اداری و … را در این سایت ارائه می دهند.
بخش های مختلف این سایت به شرح زیر می باشند:

گالری:

در بخش گالری مجموعه ای از تصاویر روستاهای دیدنی،طراحی داخلی که شامل دکوراسیون مسکونی، تجاری، تزئینات، فضا سازی و… می باشد. تصاویری از مجتمع های مسکونی، آموزشی، فرهنگی، تجاری تفریحی، ورزشی و… اماکن مذهبی از جمله مسجد، کلیسا و امام زاده و مقبره، ویلا، باغ، نما، هتل و… مجموعه از این بخش از سایت می باشند.

معماری:

در این بخش مطالبی در زمینه ایه های جدید اجرا شده توسط معماران حرفه ای، آثار تاریخی ایران وجهان، برترین های معماری ایران و جهان و… قرار دارد که می توان تصاویر و می توان به مطالب بسیار جالب و آموزنده ای دست یافت.

آموزش:

در این بخش از سایت آموزش نرم افزارهای مهندسی معماری از جمله آموزش اتوکد، فتوشاپ، اسکچاپ، اسکیس، راندو و تری دی مکس که مبه صورت مجموعه ای از ترفندها کلیدهای میانبر و آموزش های جامع به صورت متن قرار داده شده است.

سبک ها :

در این بخش از سایت بیشتر به معرفی سبک ها مختلف معماری از جمله های تک، گوتیک، فولدینگ، ارگانیک، پایدار و بیوگرافی معماران ایران و جهان پرداخته شده است.

اطلاعات معماری:

در این بخش مجموعه ای از فیلم های معماری، معماری شهرهای ایران، دانستنی های معماری، اقلیم و ضوابط استانداردها و هر آنچه که یک مهندس معمار باید بداند در این بخش قرار گرفته است.

دانلود:

در این بخش امکان دانلود نقشه های معماری، اسکچاپ که شامل دانلود متریال، پروژه های آماده و آبجکت های آماده می باشد. امکان دانلود پاورپوینت در مورد طراحی، نمای ساختمان ها و.. تحقیق معماری شامل معماری اسلامی، مطالب درسی، کتاب و جزوه، مقالات و تری دی مکس از جمله بخش های این سایت می باشند.
از بخش های دیگر این سایت می توان به بخش های محصولات، بهبهان و رشته های مرتبط که مطالبی در مورد رشته طراحی داخلی، عمران و شهرسازی را پوشش می دهد، اشاره کرد.

اطلاعات سایت آرگان معماری:

آدرس سایت: www.arganmemari.com
زمینه فعالیت: معماری
ایمیل: info@arganmemari.com
تلفن: 061-52724841