سایت میهن بنا

درباره سایت میهن بنا

سایت میهن بنا یک سایت تخصصی در زمینه معماری است هدف اصلی آن کمک به آموزش مجازی است که در این راستا سایت میهن بنا اموزش های در خصوص نرم افزار و مهارت های تخصصی و کاربردی را برای دانشجویان، مهندسین این حرفه و کلیه ی علاقمندان به رشته ی معماری فراهم آورده است. اطلاعات و مقالات زیادی در این سایت یافت میشود. این وبسایت به بخش های خبری، فروشگاه و آموزشی تقسیم میشود که در زیر به طور مختصر در مورد هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

آموزشگاه معماری:

این بخش از سایت شامل آموزش نرم افزارهای تریدی مکس، اتوکد، ویری، رویت، آرشیتکت، فوتوشاپ و اسکچاپ و آموزش ورد که در هر قسمت آن آموزش مرحله به مرحله و نمونه سازی نماهای خاص ومدل ها وجود دارد که به صورت فیلم و متن و عکس قرار دارند و میتواند بسیار جذاب باشد.

مجله معماری:

در این بخش مجلات معماری ایران، گالری دکوراسیون داخلی، گالری نما و حجم، خانه افراد مشهور و معرفی مصالح قرار گرفته است که در هریک از مجله ها با توجه به موضوع آنها مجموعه ای از عکس(عکس های فضای داخلی مانند بخش دکوراسیون و نما و جزئیات اجرای) و پلان و مطالب مرتبط قرار داده شده است.

پروژهای درسی :

در این بخش پروژهای درسی و دروس دانشگاهی رشته معماری به طور کامل پوشش داده شده است که طبقه بندی آنها به شرح زیر است.
طرح های معماری، رساله معماری، انسان و طبیعت و معماری روستا، تنظیم شرایط محیطی، عناصر و جزئیات ساختمان، سبک های معماری، طراحی فنی، مرمت، مطالعه اولیه پروژه، تحلیل فضای شهری، طراحی معماری، متره و برآود پروژه، معرفی معماران برتر، بناهای تاریخی، ریز فضاهای معماری و …

اخبار:

در این بخش از سایت اخبار مربئط به دستائوردهای جدید در زمینه معماری، معرفی بناهای برتر و مسابقاتی که در زمینه طراحی برگزار خواهند شد و بسیار مطالب جالب و جدیدی قرار داده میشود.

اطلاعات سایت میهن بنا

آدرس سایت : www.mihanbana.com
حوزه فعالیت : معماری
نام مسئول : محمد میلاد خسروی
تلفن : 9034398727
کانال تلگرام : mmiladkh@
پیج اینستاگرام : mihanbana