سایت معماری ۹۸ 

درباره سایت معماری ۹۸ 

سایت معماری ۹۸ یک وب سایت تخصصی در زمینه معماری و عمران در حال فعالیت می باشد. وب سایت معماری ۹۸ متشکل از یک تیم متخصص در این زمینه بر پایه اصول پنج گانه کیفیت خدمات و محصولات , احترام , مشتری مداری , افزایش و گسترش دانش و ارائه مطالب و مقالات جدید روز دنیا گسترش میابد. مخاطبان معماری ۹۸ را دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای فراگیری علوم مهندسی عمران ، مهندسین عمرانی که وارد بازار کار شده اند و همچنین شرکت ها و دفاتر مهندسی تشکیل می دهند.

در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از مقالات وکتاب های آموزشی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.سایت معماری۹۸ اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

آموزش معماری:

این بخش شامل دسته بندی های به شرح زیر است
دانلود نرم افزارهای معماری (که شامل اپلیکیشن تخصصی عمران و معماری برای گوشی های اندروید و پاروپوینت های رایگان می باشد.) آموزش revit ( آموزش به زبان فارسی، آموزش نصب، معرفی سایت های آموزشی دیگر و… از جمله موارد موجود در این بخش می باشد.) ، آموزش اتوکد، آموزش اسکیس، راندو، کروکی، شیت بندی،مجموعه ای از اسکسیس ها و طرح های شیت بندی برای دانشجویان و کاربران. آموزش تری دی مکس، تکسچر تری دی مکس و آبجکت تری دی مکس که مجموعه ای از مدل های سه بعدی، در و پنجره، وسایل روشنایی، مبلیمان، لوازم تزئینی و… از جمله موارد موجود در این بخش می باشند.

آموزش فتوشاپ در معماری، پرسوناژ، مجموعه ای از کتاب های معماری و عمران، دکوراسیون داخلی و خارجی و مواردی دیگر از جمله دسته بندی های این بخش از سیت معماری 98 می باشد.

مقالات :

این بخش مجموعه ای از اخبار عمران، معماری، معماران و اخبار جدید سایت می باشد که جدیدترین و به روزترین مقالات مهندسی معماری و عمران در آن قرار می گیرد.

نقشه ها:

در این بخش از سایت امکان دانلود نقشه های اداری و تجاری، پارک، سوله، فرودگاه، استخر، مسجد و کلیسا، کتابخانه، تاسیسات، طرح هادی و ثبتی، مجتمع های ورزشی، سازه ای، ویلایی، فاز 2، کلینیک و بیمارستان ها، مدرسه دانشگاه و مسکونی و آپارتمانی و… از جمله دسته بندی های این بخش می باشند.

دانشجویی:

این بخش شامل پروژه های معماری از جمله طرح 1 تا 5 معماری، پارک، فرهنگی، کلینیک تخصصی، مجتمع های مسکونی بزرگ، معماری ایران، پایانه مسافربری، کارآموزی و کارورزی، متره و برآورد، مرمتی، معماری معاصر، معماری جهان، معماری اسلامی و…. می باشد و امکان دانلود هر یک از این بخش ها وجود دارد.

فروشگاه معماری:

در این بخش امکان خریداری پروژه های کامل معماری با مدارک کامل از جمله ترمینال، کتابخانه، هنرستان، دانشکده هنر، موزه تاریخی، هتل طرح 3 معماری و… از جمله پروژه های موجود در این بخش می باشد.

اطلاعات سایت معماری ۹۸ 

آدرس سایت: memari98.com
زمینه فعالیت: معماری و عمران
شماره تماس: 09199582378

.