سایت عمران _ عمران

درباره سایت عمران _ عمران

سایت عمران _ عمران یک وبسایت تخصصی در زمینه مهندسی عمران است  که راستای هدف ان ارائه خدمات به اساتید،دانشجویان و مهندسین متخصص رشته های عمران و معماری، محققین و علاقه مندان به حوزه مهندسی عمران و نرم افزارهای آموزشی مهندسی میباشد. در این سایت میتوانید نحوه انجام پروژهای فولاد،بتن و راه را به طور کامل و مرحله به مرحله اموزش ببینید.

آموزش نرم افزار Civil3D :

در این بخش از سایت اموزش مرحله به مرحله پروژه راهسازی، مفاهیم و نکات مهم در طراحی و انجام پروژه، به طور کامل و جامع قرار دارد .همچنین از ابتدای  شروع پروژه آموزش کار با نرم افزار و مراحل انجام پروژها، محیط کار، دستورات لازم، نحوه ترسیم….. تمامی موارد به صورت کامل بیان شده است

همچنین در این بخش پروژهای جدید و به روز اموزش های پیشرفته و ترفندها نیز به صورت فایلهای قابل دانلود برای کاربران قرار داده شده است.

آموزش Flac2D :

در این بخش از سایت آموزش کامل نرم افزار Flac2D در قالب چندین درس کامل توضیح داده شده است که در آن مطالب به صورت مقاله و اموزش مرحله به مرحله نرم افزار کامل به صورت عکس گذارده شده است که میتواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

فروشگاه :

در بخش فروشگاهی امکان خرید نرم افزارهای AutoCAD Civil 3D ، رسم قوس سرپانتین در  Civil 3Dتحلیل دینامیکی پایدار تراشه، محاسبه حجم گودبرداری توسط نرم افزار Civil 3D و بسیاری دیگر از این دسته محصولات وجود دارد.

اطلاعات سایت عمران – عمران :

آدرس سایت : www.omran-omran.com

حوزه فعالیت : عمران

ایمیل : info@omran-omran.com