سایت سیویل اجرا

درباره سایت سیویل اجرا

سایت سیویل اجرا یک وبسایت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی عمران است و خدمات آموزشی با هدف تولید محتوای اختصاصی علوم فنی و مهندسی رشته های عمران و معماری جهت ارتقا و توسعه علوم مهندسی عمران و معماری ارائه می گردد ، مخاطبان سیویل اجرا را دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای فراگیری علوم مهندسی عمران ، مهندسین عمرانی که وارد بازار کار شده اند و همچنین شرکت ها و دفاتر مهندسی تشکیل می دهند. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از مقالات وکتاب های آموزشی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
سایت سیویل وب اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

اخبار و اطلاعیه ها:

در این بخش از سایت آخرین اخبار مرتبط با سایت و تکنولوژی های جدید مهندسی و اخبارنظام مهندسی قرار گرفته شده است.

جزوات و کتاب درسی:

در این بخش از سایت مطالب در قالب دسته های تخصصی عمران، دروس پایه مهندسی، پایه عمران، جزواات عمومی و دانلود پروژه که شامل مقالاتی در این زمینه ها می باشد از جمله این مقالات جزوات HSE در پروژه های عمرانی، خلاصه و جمع بندی پی سازی، جزوه برنامه ریزی وکنتلر پروژه، طراحی دستی سقف تیرچه و بلوک، اصول مهندسی پل و… می باشد.

آزمون:

در این بخش از سایت سوالات آزمون کارشناسی ارشد، آزمونهای نظام مهندسی، آزمون کارشناسی دادگستری، دکتری عمران که شامل خلاصه ای از نکات و جمع بندی های از مباحث و منابع آزمون، برای آماده سازی داوطلبان قرار گرفته است.

آموزش نرم افزارها:

در این بخش از سایت آموزش نرم افزارهای مهندسی از جمله ایتبس و SAFE، آموزش CIVIL 3D، آموزش اکسل، آموزش پاورپوینت، آموزش word، آموزش نرم افزار آباکوس، نرم افزارهای مدیریت پروژه و… را شامل می باشد.

کتاب آیین نامه و مقاله:

در این بخش از سایت مباحث مقررات ملی ساختمان، کتاب های تخصصی عمران، آیین نامه ها، مقالات تخصصی و دیگر کتاب ها قرار گرفته است.
از بخش های دیگر این سایت می توان بخش های دانلود نرم افزار، کارشناسی ارشد، فایل های کاربردی، آموزشی، فیلم ها مستند را نام برد

اطلاعات سایت سیویل اجرا:

آدرس سایت: www.civilejra.ir
زمینه فعالیت: عمران
ایمیل: Backlinka.ir@Gmail.com
کانال تلگرام: Ads_backlink@