سایت بیم ایران

درباره سایت بیم ایران

سایت بیم ایران سایتی تخصصی در زمینه مهندسی معماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشد که راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری و عمران میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها و مقالات و فیلم های آموزشی و ازمونهای نظام مهندسی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
بخش های متنوع این سایت به شرع زیر است:

آموزش های بیم ایران :

در این بخش از سایت آموزش Revit که شامل فیلم آموزشی، کتاب، تمپلیت، تکسچر، پلاگین، پروژه، گالری و… می باشد. آموزش Dynamo که شامل فیلم های آموزشی در سطح های مقدماتی، متوسط و پیشرفته و کتاب آموزشی می باشد و همچنین اموزش مستندBiM نیز قرار گرفته است.

آبجکت های بیم ایران :

این بخش از سایت شامل مجموعه ای از آبجکت های معماری، سازه ای، تاسیساتی، بهداشتی، الکتریکی و محوطه ای می باشد.

اخبار معماری:

این بخش شامل آخرین اخبار در زمینه جدیدترین ورژن نرم افزارهای مهندسی و معرفی بهترین منابع یادگیری نرم افزارها به همراه جدیدترین اخبار معماری ایران، معماری جهان، معماری منظر، طراحی داخلی و معرفی کتاب و مجلات در زمینه مهندسی معماری می باشد.

فروشگاه:

در این قسمت همانطور که از اسمش مشخص هست، محصولات تهیه شده و خاص خود سایت به فروش می رسد، از جمله می توان پکیج های آموزشی، کتاب های آموزشی، بانک پروژه های آماده، بانک مدل آماده، بانک پلاگین مانند پل و گذرگاه، سازه های فضایی و چادری، پوسته سازی پیشرفته، استادیوم ورزشی، برج و آسمان خراش، طراحی داخلی و…. را نام برد.

اطلاعات سایت بیم ایران

آدرس سایت: www.archiclassic.ir
زمینه معماری: معماری
نام مسئول: الیاس بستگانی
ایمیل: archiclassic.ir@gmail.com
تلفن: 09137924360