سایت آی آر عمران

سایت آی آر عمران یک وبسایت جامع تخصصی در زمینه مهندسی عمران و معماری است، که راستای هدف ان ارائه خدمات به اساتید،دانشجویان و مهندسین متخصص رشته های عمران و معماری، محققین و علاقه مندان به حوزه مهندسی عمران و نرم افزارهای آموزشی مهندسی و مهندسان خواهان شرکت در آزمونهای نظام مهندسی است. که در راستای این اهداف این وبسایت دارای بخش های می باشد که اطلاعات را برای کاربران دسته بندی کرده است.

بخش آموزشی :

بخش آموزشی این وبسایت شامل موارد زیر میباشد

اخبار:

شامل بخش های مربوط به اخبار عمران و معماری و جدیدترین دستاوردهای علمی این دو حوزه

جزوات و کتب درسی:

این بخش از سایت شامل در قسمت تحصیلات تکمیلی امکان دسترسی به سمینارها و پروژهای کارشناسی ارشد عمران، پایان نامه، رساله، جزوات و کتاب های رشته ی عمران و معماری را دارید و در سایر بخش های این سرفصل دروس پایه عمران و معماری، جزوات تخصصی معماری وعمرانی و…..

پروژهای کارآموزی:

در این قسمت از سایت گزارش های کارآموزی، آزمایشگاه، بارگذاری، بتن، فولاد، راهسازی و متره و برآورد …. قرار داده شده است و امکان دانلود آن نیز وجود دارد.

دانلود و آموزش نرم افزار :

امکان دسترسی به آموزش و همچنین دانلود نرم افزارهای رشته ی عمرانی و معماری از جمله Etabs و safe و 3d max و…. را در این بخش از سایت وجود دارد

.
آزمونها:

این بخش از سایت شامل سوالات و پاسخ تشریحی آزمونهای نظام مهندسی، آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری رشته های عمران و معماری میباشد.

آیین نامه و نشریه و مقاله:

در این بخش آیین نامه ها و نشریات (فهرست بها)، مقالات تخصصی عمران و معماری نکات اجرایی و بسیار مطالب جالب و مفید قرار دارد.

فیلم و مستند و اسلاید:

این بخش شامل فیلم و عکس اجرایی، فیلم های آموزشی و فایل های پاورپوینت و…. میباشد.

دانلود پلان:

در بخش پلان ها انواع پلان های شهرکهای تفریحی، مسکونی، دانشگاه، کتابخانه، رستوران، هتل و مسجد و…. به صورت فایل های اتوکدی قرار دارند.

بخش فروشگاه:

در این قسمت همانطور که از اسمش مشخص هست، محصولات تهیه شده و خاص خود سایت به فروش می رسد مانند پکیج خای جامع معماری، دکوراسیون داخلی، بسته های آزمون های استخدامی و….

اطلاعات سایت آی آر عمران

آدرس سایت : www.iromran.ir

حوزه فعالیت : عمران و معماری
نام مسئول : مهدی حیدری
ایمیل : iromran@yahoo.com
کانال تلگرام : ?انجمن عمران و معماری?
پیج اینستاگرام: iromran