وبسایت علمی و اطلاع رسانی عمران ایران

درباره وبسایت علمی و اطلاع رسانی عمران ایران

وبسایت مرجع علمی در زمینه رشته ی عمران، یک سایت عمرانی است که که با ارائه مطالب علمی و دستاوردهای جدید مهندسی علاوه بر بالا بردن سطح علمی مهندسین و دانشجویان، با اطلاع رسانی از اخرین اخبار و اتفاقات، همایش ها و کتفراس های علمی در زمینه مهندسی عمران در حال فعالیت میباشد این سایت از بخش های اخبار، گزارش، فهرست بها و بخشنامه ها، دریافت فایل، مقررات ملی ساختمان تشکیل شده است.

اخبار :

در این بخش از سایت اطلاعات و اخبار مربوط به زمان برگزاری و نتایج آزمونهای نظام مهندسی، مسابقات کشوری، برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها و کنفرانس های علمی و… قرار داده شده است.

مقالات :

در این بخش مقاله های مهندسی عمران، مهندسی سازه، مهندسی راه، مهندسی مکانیک خاک (ژئوتکنیک)، مهندسی جوش، مهندسی زلزله، مدیریت ساخت و مدیریت اجرایی، مهندسی شهرسازی، معماری، مهندسی آب (هیدرولوژی)، مهندسی آب و فاضلاب، مهندسی نقشه برداری، مهندسی بازرسی فنی، آزمایش های غیر مخرب و مخرب، فناوری های نوین، مهندسی تاسیسات مکانیکی و برقی، استاندارد و ایمنی، و کلیه گرایش های مرتبط قرار دارد.

گزارش :

در این بخش از سایت گزارش و خلاصه ای از کنفرانس ها و همایش های برگزار شده به همراه اطلاعاتی در مورد آزمونهای مهندسی و همچنین اطلاعاتی در مورد عوامل موثر در طراحی و ایمنی کارگاه های ساختمانی و… قرار گرفته است.

فهرست بها و بخشنامه ها :

در این قسمت به منظور دسترسی آسان کاربران سایت، فهرست های بهای رشته های مختلف به تفکیک سال ابلاغ آنها و همچنین بخشنامه های سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است.

دریافت فایل :

در این بخش از سایت با عضویت در سایت میتوان اقدام به دانلود بخشنامه ها، فهرست های بها، شاخص های تعدیل آحاد بها و… کنید.

اطلاعات وبسایت علمی و اطلاع رسانی عمران ایران :

آدرس سایت : www.civilmaster.ir
زمینه فعالیت : مهندسی عمران
تلفن : 09151140468