سایت دیتا سازه

درباره سایت دیتا سازه

سایت دیتا سازه یک وبسایت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی است و خدمات آموزشی با هدف تولید محتوای اختصاصی علوم فنی و مهندسی رشته های عمران، معماری و شهرسازی جهت ارتقا و توسعه علوم مهندسی این رشته ها ارائه می گردد ، مخاطبان دیتا سازه را دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای فراگیری علوم مهندسی عمران ، مهندسین معمار و شهرساز که وارد بازار کار شده اند و همچنین شرکت ها و دفاتر مهندسی تشکیل می دهند. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از مقالات وکتاب های آموزشی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
بخش های مختلف این سایت به شرح زیر است:

عمران:

در این بخش از سایت موضاعات و مقالات در مورد رشته های مهندسی عمران، مهندسی اجرایی، سازه،زلزله، ژئوتکنیک ، خمل و نقل، سازه دریای، آب و فاضلاب، محیط زیست، مدیریت ساخت و… قرار گرفته است که در هر یک از این دسته بندی ها مقالات و مطالب مرتبط قابل دسترس می باشد.

معماری:

در این بخش از سایت مطالب مرتبط با شاخه های مختلف معماری از جمله مهندسی معماری، نظام مهندسی معماری، معماری منظر، معماری داخلی، انرژی معماری، معماری اسلامی، تکنولوژی معماری، مطالعات معماری ایران،مدیریت پروژه و ساخت و… قرار گرفته است.

شهرسازی:

این بخش شامل مطالب و مقالات کاربردی هر یک از شاخه های مهندسی شهرسازی، نظام مهندسی شهرسازی، طراحی شهری، مدیریت شهری، برنامه ریزی شهری و برنامه ریزی منطقه ای می باشد.

دانشجویی:

در این بخش از سایت دیتا سازه مطالب فروانی در قالب پاورپوینت، کتاب درسی، آیین نامه ها و کتاب های درسی وجود دارد که امکان دانلود هر یک از آنها نیز وجود دارد.

نرم افزار:

در این بخش از سایت امکان دانلود نرم افزارهای تخصصی رشته های عمران، معماری و شهرسازی به همراه نرم افزارهای آندرویدی وجود دارد.

اخبار:

در این بخش از سایت اخبار مربوط به سایت، اخبار بخش عمران، معماری وشهرسازی، که شامل جدیدترین رویدادها و مقالات و پیشرفت های علمی در زمینه مهندسی را قرار داده اند.

نمایشگاه ها:

در این بخش زمان و مکان دقیق برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها، و اخبار مرتبط با نمایشگاه ها در این بخش ذکر شده است.

مقالات:

در این بخش مقالات ISI ، مقالات علمی انگلیسی، مقالات علمی فارسی قرار گرفته است که امکان دانلود هر یک از آنها برای کاربران این سایت وجود دارد
از بخش های دیگر این سایت، به قسمت محصولات، دوره های آموزشی، گالری تصاویر و گالری فیلم می توان اشاره کرد.

اطلاعات سایت دیتا سازه:

آدرس سایت: www.datasazeh.com
زمینه فعالیت: مهندسی عمران، معماری و شهرسازی
ایمیل: datasazeh@gmail.com
تلفن: 9382464789