سایت پارس دیسا

درباره سایت پارس دیسا

سایت پارس دیسا یک وبسایت تخصصی در زمینه معماری،عمران و شهرسازی میباشد که در زمینه های خبررسانی وخدمات حرفه ای فعالیت میکند این سایت توسط یک تیم مجرب و متخصص مدیریت میشود که میتواند برای مهندسین دانشجویان و علاقمندان به رشته های مهندسی بسیار مفید و کارآمد باشد.
این وبسایت اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

بخش خبری:

این قسمت از سایت به سه بخش اخبار معماری،اخبار عمران و اخبار شهرسازی دسته بندی شده است که جدیدترین اخبار نظام مهندسی و تکنولوژی ،دستاوردهای جدید علمی مهندسی، سمینارها و اعلام نتایج و مواردی از این قبیل در این بخش گنجانده شده اند.

بخش آموزشی: 

این قسمت از سایت داری زیرگروهای به شرح زیر است

بخش معماری:

این قسمت که خود شامل بخش های آموزش های معماری(اموزش حل مشکلات و پیشنهاد ترفندها ونکات جالب و جدید میباشد)، انواع سازه ها، بررسی و تحلیل معماری( مانند آشنایی با بزرگان معماری، بررسی آثار معماری، سبک ها و دوران های معماری و بررسی معماری جهان و…)،بخش جزئیات مرتبط با معماری( مانند ماشین آلات،تاسیسات ساختمانی و مواد و مصالح و…) و در آخر مرکز دانلود معماری که امکان دانلود آبجکت های Cad و 3D Max، بانک پلان، تصاویر، پروژهای آماده، کتاب و جزوات، فیلم ها . متریال و …. معماری میباشد.
در این بخش مقالات بسیار زیاد و کاربردی قرار داده شده اند که برای دانشجویان و علاقمندان به معماری میتواند بسیار مفید واقع شود.

بخش عمران:

این قسمت از سایت شامل بخش های از طراحی و تحلیل سازه، ضوابط و استانداردها، نرم افزارها و پروژهای آماده و مجموعه ای کامل از کتاب و مقالات میباشد که امکان دانلود فایل هر یک وجود دارد و در هر قسمت مطالب جالب و کاملی گنجانیده شده است.

بخش شهرسازی:

این قسمت شامل بخش های زیادی از جمله آشنایی با بزرگان شهرسازی، تحلیل فضای شهری، توسعه پایدار، طرح های شهری، کتاب و مجله و نرم افزارهای شهرسازی و…

فروشگاه سایت:

بخش فروشگاهی این همانطور که از اسمش مشخص هست، محصولات تهیه شده و خاص خود سایت به فروش می رسدسایت شامل در این بخش امکان خرید پایان نامه ها، پروژها، طراحی ها و انواع مختلفی از پلان های کامل برای کاربران وجود دارد.

اطلاعات سایت پارس دیسا:

آدرس سایت : www.pars-disa.ir
حوزه فعالیت : معماری، عمران و شهرسازی
ایمیل : info@pars-disa.ir