سایت فاز2 و ساختمان سازی

درباره سایت فاز2 و ساختمان سازی

وبسایت مرجع علمی در زمینه رشته ی عمران، یک سایت عمرانی است که که با ارائه مطالب علمی و دستاوردهای جدید مهندسی علاوه بر بالا بردن سطح علمی مهندسین و دانشجویان، با اطلاع رسانی از اخرین اخبار و اتفاقات، همایش ها و کتفراس های علمی در زمینه مهندسی عمران در حال فعالیت میباشد این سایت از بخش های اخبار، گزارش، فهرست بها و بخشنامه ها، دریافت فایل، مقررات ملی ساختمان تشکیل شده است.

بخش های مختلف این سایت به شرح زیر است:

نظام مهندسی:

دراین بخش از سایت سوالات آزمونهای نظام مهندسی، اخبار مرتبط با نظام مهندسی و مهندسان و مهندسین در نظام مهندسی قرار دارد.

شهرداری:

در این بخش از سایت نیز اخبار مربوط به قوانین وضوابط مهم شهرداری از جمله ابعاد و استانداردها، ضوابط مرتبط با نکات طراحی معماری و… بیان شده است که می تواند بسیار مفید واقع شود.

نکات طراحی و اجرا:

در این بخش از سایت اطلاعات و مقالات متنوعی در زمینه هیا نکات اجرایی، نکات نظارتی ، ضوابط طراحی معماری، نکات طراحی سازه از جمله اجزا پله و پلکان، نقشه های فاز یک و فاز دو و…. دیگر مطالب جالب در این قسمت از سایت قرار گرفته است

مصالح و تکنولوژی:

در این بخش از سایت می توان اطلاعات و مقالات بسیار جالب در زمینه مصالح جدید و تکنولوژی های ساختمان سازی از جمله کناف بهتر لست یا رابیتس، تعریف مفتول آرماتوربندی، سقف کامپوزیت، صفحات نما تراکوتا، یونولیت، سقف کلالیت و… را بدست آورد.

معماری سنتی:

در این قسمت می توان مقالاتی درباره معماری سنتی ایران و واژنامه معماری سنتی ایران را مشاهد نمائید.

دانلودها:

این بخش از سایت شامل کتاب، نشریات، پلان، پروژه های مهندسی، فرم و چک لیست، و مباحث 22گانه مقررات ملی ساختمان می باشد.

بخش های دیگر این سایت می توان به فیلم های آموزشی، عکس و تصاویر، اخبار وزارت مسکن، فروشگاه اختصاصی سایت فاز2 و ساختمان سازی اشاره کرد.

اطلاعات سایت فاز2 و ساختمان سازی:

آدرس سایت: www.fazee2.com

زمینه فعالیت: عمران و معماری

نام مسئول: مهرداد پورولی

تلفن: 9122169269