سایت سیویل کد

درباره فایل سیویل کد

سایت سیویل کد سایتی تخصصی در زمینه رشته ی عمران ومعماری است. این وبسایت شامل یک تیم مجرب و متخصص میباشد که راستای هدف آنها ارائه خدمات وآموزش به دانشجویان و مهندسین، محققین وعلاقمندان به رشته های معماری و عمران میباشد. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای جامع و مفیدی از کتابها و مقالات و فیلم های آموزشی و ازمونهای نظام مهندسی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.
این وبسایت اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

کتب و جزوات عمران :

در این بخش از وبسایت میتوانید کتاب ها و جزوات بخش عمران را از دروس پایه، تخصصی، عمومی، کتاب های انگلیسی و مرتبط با رشته های عمران و معماری که تمامی مقالات و جزوات در قالب فرمت pdf و در حجم پایین بر روی سایت قرار دارد.

پروژه :

در این بخش از سایت امکان دانلود پروژهای ازجمله پروژه های راهسازی، نقشه های محوطه سازی و راهسازی، گزارش کارهای آزمایشات مقاومت مصالح، آزمایش کشش میلگردو…. در قسمت تحقیقات مجموعه ای از دستاوردهای جدید و به روز صنعت مهندسی عمران قرار داده شده است.

آزمون  :

در بخش آزمونها سوالات و پاسخ ها و نکات کلیدی آزمونهای کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، آزمونهای نظام مهندسی، نمونه سوالات درسی قرار داده شده است.

متفرقه :

در این بخش از سایت آموزش نرم افزار، نرم افزار محاسبه وکاربردی رایانه، نرم افزارهای مخصوص گوشی موبایل، فایل های اکسل، فایل های پاورپوینت، تصویر، فیلم، نکات اجرایی ساختمان و کارهای اجرایی و… در این بخش قرار داده شده است.

مقاله :

در این بخش مقالات تخصصی، عمومی paper & ISI قرار داده شده است که کاربران میتوانند از تمامی مطالب آن بهره ببرند

اخبار :

در این قسمت نیز اخرین اخبار مربوط به خود سایت و نظام مهندسی و همچنین بخش جدیدترین های حوزه عمران ارائه شده است.
همچنین این وبسایت دارای بخش تالار گفتمان است که در آنجا تبادل اطلاعات و مطالب و همچنین رفع اشکال و طرح سوال نیز انجام میگیرد.

اطلاعات سایت سیویل کد:

آدرس سایت : www.civilcad.ir
حوزه فعالیت : مهندسی عمران و معماری