سایت سیویل وب

درباره سایت سیویل وب

 سایت سیویل وب یک وبسایت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی عمران و معماری است و خدمات آموزشی با هدف تولید محتوای اختصاصی علوم فنی و مهندسی رشته های عمران و معماری جهت ارتقا و توسعه علوم مهندسی عمران و معماری ارائه می گردد ، مخاطبان سیویل وب را دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای فراگیری علوم مهندسی عمران ، مهندسین عمرانی که وارد بازار کار شده اند و همچنین شرکت ها و دفاتر مهندسی تشکیل می دهند. در این وبسایت میتوانید مجموعه ای  جامع و مفیدی از مقالات وکتاب های آموزشی را بدست آورید مطالب این وبسایت همپای با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی مهندسی به روز رسانی میشوند.

سایت سیویل وب اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

بخش مقالات و آموزش ها:

در این بخش از سایت امکان دانلود قرار دادها، فهرست بها جهت متره و برآورد، دانلود دروس دانشگاهی از جمله سازه های بتن آرمه، سازه های فولادی، مکانیک خاک، تحلیل سازه، مقاومت مصالح و… سایر دروس و همچنین آموزش نرم افزارهای مهندسی در این بخش امکان پذیر می باشد.

بخش دانلود:

در این بخش از سایت امکان دانلود پروژه های مهندسی، پاورپوینت، پایان نامه، پروژه بارگذاری، پروژه بتن، پروژه فولاد، راهسازی، متره و برآوردو… و همچنین امکان دانلود نرم افزارهای تخصصی و نرم افزارهای موبایل وجود دارد.امکان دانلود مقالات فارسی و لاتین و فیلم، عکس ، فایل های صوتی، کتاب ها، جزوات، آیین نامه های و مقررات ملی ساختمان، نقشه های اجرایی و معماری و…. سایر موارد در این بخش قرار دارند و امکان دانلود کلیه ی موارد ذکر شده وجود دارد.

آزمون ها:

امکان دانلود نمونه سوالات آزمون های نظام مهندسی، کارشناسی ارشد و دکتری به همراه پاسخ های تشریحی آنها وجود دارد.

اخبار:

آخرین و به روزترین اخبار در زمینه صنعت ساختمان و دانشگاه ها و اخبار مربوط به بخش های جدید سایت سیویل وب در این بخش قرار گرفته اند

دانشنامه:

در این بخش از سایت به معرفی استادید بزرگ مهندسی عمران ومعماری کتاب ها، تالیفات، حوزه های تحقیقاتی آنها پرداخته شده است همچنین حل و پیشنهاد راه حل بعضی از مسائل پیچیده و مهم در این بخش قرار دارد.

محصولات سایت :

در این بخش نیز میتوانید محصولات تخصصی که محتویات آن توسط خود این سایت تهیه شده است را خریداری کنید.

اطلاعات سایت سیویل وب

آدرس سایت: www.civilweb.ir

زمینه فعالیت: مهندسی عمران و معماری

نام مسئول: امیر سپه وند

ایمیل: info [at] civilweb.ir

شماره تماس: 09339559354