سایت ارشا دانلود

درباره سایت ارشا دانلود

سایت دانلود مهندسی عمران و معماری با همکاری مهندسین متبحر با هدف ارائه خدمات علمی و مهندسی، گردآوری مقالات، آموزش و تهیه و به اشتراک گذاشتن فایل ها و نرم افزار های موجود در این زمینه فعالیت می نماید. سایت دانلود عمران و معماری آرشا با جمع آوری و آپلود فایل های مورد نیاز مهندسین عمران و معماری، سعی در ارائه دیتابیس نسبتاً جامعی در  زمینه عمران ، معماری و صنعت ساختمان نموده است.

سایت ارشا دانلود اطلاعات ومطالب خود را برای کاربران در بخش های دسته بندی کرده است، که در زیر به شرح مختصری از آنها میپردازم.

دانلود عمران:

در این قسمت از سایت امکان دانلود جزوات درسی عمران و پروژه های کارآموزی بتن، فولاد،پی، راهسازی، استاتیک، تحلیل، مقاومت مصالح، روسازی، هیدرولوژی، آزمایشگاه، ماشین آلات و… طراحی سازه که شامل فایل های طراحی سازه تحت اکسل، دفترچه محاسباتی، نمونه طراحی و مدل سازی  سازه، آموزش نرم افزار سازه مانند Etabs ,Safe ,Sap . وجود دارد.

 فایل های کاربردی عمران که شامل فایل های ضروری و اطلاعات می باشد عمومی مورد نیاز در زمینه عمران و ساختمان، مقالات انگلیسی و فارسی مهندسی عمران که شامل مجموعه مقالات و تحقیقات در زمنیه ها و گرایش های مختلف مهندسی عمران، پایان نامه و سمینار، دانلود پروژهای دانشجوی، کتاب و مجلات عمران، طرح اختلاط بتن، حفاری و گودبرداریف جزوات کارشناسی ارشد و مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک خاک  می باشد

دانلود معماری:

در این قسمت از سایت امان دانلود مجلات معماری، فایل ها و مقالات معماری، کتاب های تخصصی معماری، مجموعه ای از عکس های معماری، تری دی مکس و انواع آبجکت های آن و شهرسازی و طراحی شهری از جمله مطالب موجود در این بخش می باشد.

دانلود نقشه:

امکان دانلود نقشه های سازه فلزی، بتنی، پارک، نقشه معماری اداری، ویلا و … در این بخش وجود دارد.

سوالات  آزمون ها:

سوالات آمون های نظام مهندسی عمران، آزمون های نظام مهندسی معماری و شهرسازی، جزوات آمدگی آزمون کارشاسی ارشد عمران و معماری که شامل سوالات کنکور ارشد دانشگاه سراسری و آزاد و جزوات آمادگی آزمون می باشد.

از جمله بخش های دیگر میتوان به بخش نمونه قراردادهای ساختمانی، نشریات و قوانین، فهرست بها، نرم افزارهیا عمران ومعماری، متره و برآورد، فیلم های عمران و معماری، سیستم های ساختمانی و دکوراسیون و طراحی داخلی اشاره کرد که امکان دانلود مطالب موجود در هر یک از این دسته بندی ها وجود دارد

اطلاعات سایت ارشا دانلود

آدرس سایت: www.arshadownload.com

زمینه فعالیت: عمران و معماری

ایمیل: arshasite@gmail.com

شماره تماس: 02144129247